Nieuwe logo's op SII

Der Einser

Forumguru
Jij bent hier de expert.
Mijn voorgaande auto's hadden het allemaal anders. Pinnetjes etc.
WIl wel even de juiste manier leren voordat ik alles eraf trek en iets kapot maako_O

Zal niet de eerste keer zijn

s-line

Forumguru
Als je het met een beetje beleid doet en een beetje een snijdende beweging maakt kan er weinig gebeuren hoor.
En zorg dat het lekker warm is, niet te HEET.
Als het goed is zitten er op een citigo logo twee of drie centreer pinnetjes, die moet je er wel afknippen want dat kan niet op een superb dan een kwestie van goed recht plakken.

tjokie

Actief lid
Mijn tip: Ik heb gewoon flossdraad gebruikt om de logo's te verwijderen. Dat werkt ook perfect en je kunt niets beschadigen!

SuperBartje

Forumguru
hm... de nieuwe logo naafdoppen (origineel Skoda) hebben hetzelfde euvel als de oude logo's. Ik zag vandaag tijdens het wassen de eerste witte vlekjes aan de randjes opkomen :mad: Dat ze die dingen nou niet fatsoenlijk kunnen maken...:nono:

andrehj

Forumguru
hm... de nieuwe logo naafdoppen (origineel Skoda) hebben hetzelfde euvel als de oude logo's. Ik zag vandaag tijdens het wassen de eerste witte vlekjes aan de randjes opkomen :mad: Dat ze die dingen nou niet fatsoenlijk kunnen maken...:nono:
Dat is niet zo mooi. Ik zat er over te denken om mijn oude logo's (die met het groen er in) om die reden te vervangen door de nieuwe. Auto is amper vier jaar oud en ik heb mijn derde set logo's die inmiddels ook al weer last hebben van de beruchte witte worm...
Maar de nieuwe logo's zijn dus niets beter. :wavecry: Of hebben bij de nieuwe logo's alleen de naafdopjes last van dit probleem? Hoe gaat het met de logo's voor- en achterop?

andrehj

Forumguru
Maar op mijn S2 is maar plaats voor één rondje, daar passen er geen vier op...:D Bovendien wil ik mijn "down to earth" Skoda niet degraderen tot een veel te duur betaalde Audi:maakmegek:.

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Voor en achter embleem hebben het probleem niet bij mij
Daartegen de naafdoppen hebben het probleem ook al bij mij.
Denk erover na om nog één maal zo'n set te kopen en voor ze er op gaan deze met blanke lak te behandelen.
Heb vermoeden dat dit het probleem is en hiermee het kan voorkomen.

En @Pendragon heb jij toch massel dat die nog in de garantie zit... !

s-line

Forumguru
Voor en achter embleem hebben het probleem niet bij mij
Daartegen de naafdoppen hebben het probleem ook al bij mij.
Denk erover na om nog één maal zo'n set te kopen en voor ze er op gaan deze met blanke lak te behandelen.
Heb vermoeden dat dit het probleem is en hiermee het kan voorkomen.

En @Pendragon heb jij toch massel dat die nog in de garantie zit... !
Ik denk niet dat de blanke lak gaat helpen hoor!

Bovenaan Onderaan