Nieuwe Octavia III Business prijslijst met Front Assist standaard opgenomen

Flem_nl

Forumguru
Zie ook in de lijst:
Bagage pakket (alleen voor Combi)(let op: dubbelzijdige mat in kofferbak komt te vervallen)

Zie net dat in de businessline het nu ook mogelijk is om DSG schakelpaddels te bestellen. Was in de vorige businessline prijslijst niet mogelijk. Was alleen mogelijk in de niet businessline prijslijst waar het onderdeel is van telefoonpakket.

Gr,

John

Rick

Senior Member
Hieruit blijkt ook dat flippers aan het stuur een optie is. Denk dus dat dit niet bij het dynamic pakket zit.
Verder valt op dat er geen disclaimer staat voor de chromen strip (iets als: niet in combinatie met front assistant)

RoelF

Forumguru
Leer op de achterkant van de voorstoelen is nu ook uit de lijst, dat was ook al te verwachten.

Edit, Is nu optie voor 50 euro:
Lederen achterzijde van voorstoelen (*niet mogelijk in combinatie met Ivory bekleding op de Elegance)

harry123

Actief lid
Ik kan nergens de oude prijslijst meer vinden, weet iemand of er iets gewijzigd is aan de standaard uitrusting van de ambition businessline? (En indien ja: als mijn auto nog gemaakt moet worden, krijg ik die 'nieuwe' standaard dan?)

CoesDoes

Forumguru
Zie ook in de lijst:
Bagage pakket (alleen voor Combi)(let op: dubbelzijdige mat in kofferbak komt te vervallen)
Klopt dit had ik al eerder in andere landen gezien, dit was nog niet bekend toen wij bestelden, benieuwd wat ze daar mee gaan doen..
Daar zie ik ook een chroomstrip - deze leidt de aandacht juist weer aardig af van dat kastje, lijkt me?
Dat is geen chroomstrip, maar lichtval op de onderste lip van de bumper, de chroomstrip zou oorspronkelijk midden over het onderste raster tussen de mistlampen komen.

CoesDoes

Forumguru
Ik kan nergens de oude prijslijst meer vinden, weet iemand of er iets gewijzigd is aan de standaard uitrusting van de ambition businessline? (En indien ja: als mijn auto nog gemaakt moet worden, krijg ik die 'nieuwe' standaard dan?)
Voor zover ik kan zien is er niks veranderd, heb zelf ook niks van de dealer gehoord en aangezien de EBL een ABL plus wat dingen is ga ik er van uit dat er voor de ABL niks anders is.

RoelF

Forumguru
Hier het overzicht. De sproeierkopjes waren al warm, inderdaad :)

Bijlagen

• Lijstvergelijken.png
    Lijstvergelijken.png
    141,6 KB · Weergaven: 130
Moet helaas nog twee jaar wachten, anders wist ik het wel. Het enige wat nu nog mogelijk zou moeten worden is ACA voor de 1.6TDI motoren. Zal ook nog wel komen denk ik aangezien het geen technishe beperking is. Bij Audi kan het namelijk gewoon met deze 1.6TDI en in andere landen ook met de Octavia. Ik denk dat ze het nog niet toelaten op de 1.6TDI omdat dit de meest verkochte businessline motor zal zijn en de ACA optie niet voldoende voorradig zal zijn om alle aanvragen te honoreren.

Gr,

John

Oogje

Senior Member
Dat leer gaat er toch wel af als je leder in laat bouwen. En omdat dat een optie is die de leaserijder niets kost (accessoire :tongue:) zullen die dat vrijwel allemaal doen, gok ik zo.

Flem_nl

Forumguru
Dat leer gaat er toch wel af als je leder in laat bouwen. En omdat dat een optie is die de leaserijder niets kost (accessoire :tongue:) zullen die dat vrijwel allemaal doen, gok ik zo.
Niet geheel waar. Ik kom mede door het leer boven mijn leasebudget uit. Kortom ik kan het alsnog dokken... Het is alleen minder dan wat ik in de bijtelling zou betalen...

Bovenaan Onderaan