Nieuwe Octavia III Business prijslijst met Front Assist standaard opgenomen

CoesDoes

Forumguru
Mijn dealer is in ieder geval niet zo... Ze gaan er voor zorgen dat ik in ieder geval een omkeerbare mat krijg. :thumbsup:

CoesDoes

Forumguru
Ik ga er van uit dat hij er in ieder geval op kan liggen zodat ik hem kan gebruiken indien nodig, zoals bv bij mountainbiken, tuincentrum e.d.
Hij zal er helaas niet in alle standen op passen wat volgens mij de reden is dat hij niet meegeleverd wordt, als hij helemaal niet past, zal ik iets anders moeten verzinnen voor die situaties

Nelissuh

Actief lid
Ik ga er van uit dat hij er in ieder geval op kan liggen zodat ik hem kan gebruiken indien nodig, zoals bv bij mountainbiken, tuincentrum e.d.
Hij zal er helaas niet in alle standen op passen wat volgens mij de reden is dat hij niet meegeleverd wordt, als hij helemaal niet past, zal ik iets anders moeten verzinnen voor die situaties

Precies dat was ook mijn idee. Bij het bestellen wilde ik de mat los bestellen omdat we regelmatig de hond ik de kofferbak hebben. Mijn dealer wees me er op dat dit niet nodig was, omdat hij bij de EBL standaard was. Nu blijkt hij vervallen.

CoesDoes

Forumguru
zie hier een omkeerbare mat onder de variabele laadvloer:
foto 2-2.JPG

De mat past er mooi onder alleen kan de vloer op dit moment niet rechtop, heb nog niet geprobeerd hoe het gaat met de vloer in de lage stand, maar kan me niet voorstellen dat het niet past.

Volgens de dealer in Zoetermeer moet het gewoon passen. Hij wist nog niets over het niet leveren van deze mat bij het Dynamic pakket....

Herman Janssens

Senior Member
Ze past in ieder geval in het onderste deel van de koffer zoals op de foto van CoesDoes is te zien. Ze kan ook op de variabele vloer gelegd worden maar enkel als deze in zijn normale stand dicht ligt. Enkel aan de uitspari n gen achter de wielkasten is er dan een strook niet door de koffermat bedekt.

CoesDoes

Forumguru
De mat past in ieder geval onder en op de vloer als de vloer in de hoge stand ligt.
Heb nog niet gekeken hoe het gaat als de vloer in de onderste stand ligt (sterker nog..., ik weet nog niet hoe ik de vloer in de laagste stand krijg...), bij de vloer rechtop moet ik nog iets bedenken, want dat past zoals het nu is niet echt.

Volgens de huidige prijslijst vervalt de omkeerbare mat bij het Dynamic pakket en volgens mijn dealer zat hij er ook niet bij, maar hebben ze de mat voor mij uit een andere auto gehaald.

Emil Verwoerd

Nieuw lid
@CoesDoes zou je voor mij is een foto willen maken van de zijkant. Ik ben namelijk benieuwd of de laadvloer mooi vlak doorloopt als de achterbank is omgeklapt.

Alvast Bedankt

CoesDoes

Forumguru
Ik kan je nu al zeggen dat de vloer behoorlijk vlak doorloopt (als je eerst de hoofdsteunen iets omhoog zet).
Vind het sowieso ook mooi dat de tildrempel verdwenen is door de dubbele bodem.

kleine heino

Senior Member
(En indien ja: als mijn auto nog gemaakt moet worden, krijg ik die 'nieuwe' standaard dan?)

Deze vraag heb ik gesteld bij de dealer. Het kwam niet erg overtuigd over maar volgens de verkoper worden alle auto's volgens de laatste specificaties afgeleverd. Gezien de ervaring qua antwoorden tot op heden ben ik niet overtuigd dat dit werkelijk zo is.

viker

Nieuw lid
Toevallig afgelopen week mij Octavia combi EBL wezen ophalen uit productieweek 43. Deze heeft front assist EN lederen bekleding op de achterzijde van de voorstoelen... Rijd echt heerlijk!

dorstvlegel

Actief lid
ik had hetzelfde vorige week zowel FA als lederen bekleding aan de achterzijde van de voorstoelen. Zou komen omdat ik al een vroege bestelling had. Was wel een verrassing

madpilot

Senior Member
WP_20131123_006.jpg
zie hier een omkeerbare mat onder de variabele laadvloer:
Bekijk bijlage 20275

De mat past er mooi onder alleen kan de vloer op dit moment niet rechtop, heb nog niet geprobeerd hoe het gaat met de vloer in de lage stand, maar kan me niet voorstellen dat het niet past.

Het past als je het rechtopstaande randje naar voren klapt (of naar achteren, het is hoe je het bekijkt). Helemaal vlak ligt het dan niet maar daar heb je verder geen last van. Zoals je kan zien is het rubber deel geen overbodige luxe als de kinderwagen met vieze wielen mee moet...

Tiesos

Nieuw lid
Weet iemand of en wanneer de 230v aansluiting voor achter al los leverbaar is? Zit volgens mij nog steeds alleen in het functiepakket... En dat gaat weer niet samen met het dynamicpakket...

Francois77

Actief lid
...om toch maar weer een on-topic vraag te stellen.

Ik ben benieuwd of de auto's die nu uitgeleverd worden met een productiedatum van niet meer dan 14 dagen geleden nu standaard zijn voorzien van Front Assist?

Mij auto is afgelopen week geproduceerd en staat nu in Leusden, vandaar.

Bovenaan Onderaan