Nieuwe Roomster

AGTon

Forumguru
Dit is niet de nieuwe Roomster. Kan het niet geloven. De nieuwe neus, doet mij erg denken aan Kia, jammer, maar misschien als ik het even de tijd geef dat het dan wel gaat.

Ik rijd in een Roomster omdat ik graag in en eigenwijze auto rijd die je niet op iedere hoek van de straat ziet , zo heb ik ook ooit in zo'n geweldige Multipla gereden . Dit nieuwe model vind ik helemaal niks...eenheidsworst en gewoon een busje zoals er al zo veel zijn :shocked:. Zoiets hoef ik niet...dan maar een Fiat 500L of zo.

pieter d w

Nieuw lid
toch een mooie gezinswagen en naar mijn mening veel mooier dan de hedendaagse roomster, wel mogen ze nog wel wat stylen, nu is het net een skoda touran

Pendragon

Donateur
Ik rijd in een Roomster omdat ik graag in en eigenwijze auto rijd die je niet op iedere hoek van de straat ziet , zo heb ik ook ooit in zo'n geweldige Multipla gereden . Dit nieuwe model vind ik helemaal niks...eenheidsworst en gewoon een busje zoals er al zo veel zijn :shocked:. Zoiets hoef ik niet...dan maar een Fiat 500L of zo.

:shocked: Jij durft wel :) De Roomster kan ik je nog vergeven, maar de Multipla, die slaat echt alles. Dat is het grootste gedrocht wat ik ooit als auto gezien heb. Daar wil ik echt nooit in rijden. Dan zou ik me echt schamen.

Noord26

Forumguru
Dat is het uiterlijk vertoon idd, maar hij rijdt prima en ruimte in overvloed. Zelf ooit eens eentje gehuurd, en dat beviel toch zeer aangenaam. Sommige mensen kijken nu eenmaal meer naar de praktische kant als naar het uiterlijk van een auto.

Bovenaan Onderaan