Nieuwe Skoda 7-zits EV

JeSko

Forumguru
Dit ;

"Skoda blikt met veel plezier terug op 2024, dat het zijn beste jaar ooit noemt. Eens iets positiefs horen van een Europese autofabrikant is in deze barre tijden ook wel eens leuk, al moeten we niet vergeten dat Skoda als Volkswagen-dochter heus wel wat van de ellende meekrijgt."

Verbaasde mij toch enigzins, blijkbaar deelt Škoda niet in de Europese autobouwers malaise? Ik vraag mij dan toch af hoe dat komt. Al begrijp ik goed dat de huidige designtaal van Škoda vele mensen aanspreekt, itt VW Audi en Seat maakt Škoda gewoon knappe moderne wagens.

Tees

Donateur
Ik denk dat het feit dat Skoda in Tsjechië produceert ipv Duitsland, Frankrijk of Spanje best wat uitmaakt. Maar of Skoda echt zoveel beter loopt dan VW, of dat we de malaise bij VW gewoon luider horen, dat blijft de vraag...

pkrijgsman

Actief lid
Beiden hebben een punt. Ik denk dat Skoda misschien wel te maken heeft -net als anderen- met 'gedoe', maar tegelijk biedt een Skoda simpelweg meer auto voor hetzelfde geld. Die verhouding (prijs : kwaliteit) spreekt veel Nederlanders aan, waardoor het gewaardeerde modellen zijn (ook in de lease!) en de afzet toch nog naar tevredenheid is.

Tegelijk, Iedere fabrikant 'blikt met veel plezier terug', je gaat ook niet snel zeggen dat een jaar stomvervelend was ;)

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan