Nieuwe Skoda Karoq Sportline, Phoenix Orange, 1.5TSi DSG7

Tees

Donateur
Mooie wagen hoor! Kek kleurtje, ik hou er wel van al zou ik t zelf niet snel kiezen (tis tenslotte geen blauw ;)). Dat verlagen snap ik wel, ik ben daar helemaal niet perse van, maar t eerste wat ik dacht toen ik die foto van t wiel zag was wel dat t wel heel veel ruimte is.

En het steeds verder verdwijnen van t Skoda-logo...tsja...ik vind het eeuwig zonde. Een logo heeft een kracht die een gestileerd stel letters nauwelijks kan krijgen. Bovendien kan ik een stukje historie zoals de vliegende pijl altijd wel waarderen...

Pendragon

Donateur
Ja, ik ben op zich ook wel van het logo en ik heb er ook nog 1 aan de voorkant, dus die koester ik dan ook maar ;) Kleuren is altijd een smaak en de één vind het prachtig, de ander niet, of wel mooi, maar zou het zelf niet kiezen en zo is het vaak. We hebben ook een Rosso Brunello Superb gehad, prachtige kleur, maar is ook heel veel smaak. Ook onze vorige Karoq was in kleur Emarald Green. Hier thuis vond de dochter het niet mooi, maar ik kreeg dagelijks complimenten over de kleur. Ook nu weer. Veel buren die met 'bewondering' kwamen kijken en complimenten gaven over de kleur.....en ja, geen enkele auto in de omgeving in zo'n kleur, dus vinden we het nog leuker :D

Bovenaan Onderaan