Hoi Johan,
Moet zeggen dat wel fijn vind dat er direct winterbanden op gezet zijn..zeker met 2 kleine kinderen in de auto
Tot mijn verbazing zit er zelfs nog mobiliteitsgarantie op!
De binnenkant is zeker netjes..eigenlijk vergelijkbaar met de Golf IV die ik ooit heb gehad..de stoelen zijn wel wat dun, maar zijn zeker wel stevig genoeg..Moet alleen even wennen dat nu iets minder ruimte heb
Denk dat alleen wel even terugga voor de mat aan bestuurderskant...heb wel een officiële mattenset en de schroeven waarmee je de mat vast kan zetten, maar ik denk dat ik de doppen ervoor mis...de mat blijft in ieder geval niet echt lekker zitten (anders van het voorjaar even een nieuwe set aanschaffen)
Tsja de radio....Grundig met cassettedeck...is niet alles.maar ja het geluid in de auto is in ieder geval beter dan in de Peugeot..Geeft in mijn opnie ook wel aan (samen met de km-stand) dat de auto ook altijd netjes is behandeld
Volgens mij heb ik alleen maar een set boxen voorin, maar dat is natuurlijk altijd nog aan te passen..vanmiddag wordt mijn nieuwe radio bezorgd (Pioneer) dus dan kan ik morgen de radio + carkit inbouwen en dan zullen we het wel zien...
Al met al ben ik zeker wel tevreden...