Nieuwe Skoda rijder

EINDELIJK !!!!! de mijne is er ook...zie bijgevoegde foto's...

Zou een oud setje velgen bijkrijgen tbv winterbanden...kon men echter niet vinden,..heb nu dus een compleet nieuwe set velgen erbij gekregen...toch nette service
Alleen wel zojuist een nieuwe radio besteld...zat nog een grundig in met cassettedek !!!

http://www.skodaforum.nl/board/picture.php?albumid=580&pictureid=3869

http://www.skodaforum.nl/board/picture.php?albumid=580&pictureid=3868

http://www.skodaforum.nl/board/picture.php?albumid=580&pictureid=3870

malagutie

Nieuw lid
He Vincent gefeliciteerd he! Ziet er goed uit hoor. Begrijp ik nou goed dat je gelijk de winterbanden eromheen hebt? Stuurt fijn he de fabia!

Ja, heb de auto om 15H00 opgehaald en stond om 17H00 bij ATU om de winterbanden te laten monteren...Moet zeggen dat ten opzichte van mijn (oude) peugeot je weer wel supergoed kan merken dat het Duitse kwaliteit is hoor...hij rijdt superstrak en zonder kraakjes, piepjes etc....Gezien het feit dat ik er geen proefrit mee gemaakt had ben ik echt heel blij

malagutie

Nieuw lid
Ik kreeg op de dag zelf van mijn schoonouders een set winterbanden. Toch besloten ze niet direct te laten monteren aangezien ik wilde rijden en niet bij de garage zitten. Achteraf had dit prima gekund natuurlijk, maar goed. Ik heb zelf nog nooit winterbanden gereden maar ik hoor er goede verhalen over.

Wel bijzonder dat je een auto koopt zonder proefrit. Ik ben geen auto kenner en een snelle beslisser maar 1 proefritje moet ik toch wel even doen. Fijn dat het goed is uitgepakt.

Is de binnenkant ook een beetje netjes?

Wat vind je van het geluid van je radio?

Hoi Johan,

Moet zeggen dat wel fijn vind dat er direct winterbanden op gezet zijn..zeker met 2 kleine kinderen in de auto

Tot mijn verbazing zit er zelfs nog mobiliteitsgarantie op!

De binnenkant is zeker netjes..eigenlijk vergelijkbaar met de Golf IV die ik ooit heb gehad..de stoelen zijn wel wat dun, maar zijn zeker wel stevig genoeg..Moet alleen even wennen dat nu iets minder ruimte heb

Denk dat alleen wel even terugga voor de mat aan bestuurderskant...heb wel een officiële mattenset en de schroeven waarmee je de mat vast kan zetten, maar ik denk dat ik de doppen ervoor mis...de mat blijft in ieder geval niet echt lekker zitten (anders van het voorjaar even een nieuwe set aanschaffen)

Tsja de radio....Grundig met cassettedeck...is niet alles.maar ja het geluid in de auto is in ieder geval beter dan in de Peugeot..Geeft in mijn opnie ook wel aan (samen met de km-stand) dat de auto ook altijd netjes is behandeld

Volgens mij heb ik alleen maar een set boxen voorin, maar dat is natuurlijk altijd nog aan te passen..vanmiddag wordt mijn nieuwe radio bezorgd (Pioneer) dus dan kan ik morgen de radio + carkit inbouwen en dan zullen we het wel zien...

Al met al ben ik zeker wel tevreden...

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je FI. IK heb twee FI gehad met dezelfde motor. Het is een echte toerenmotor, onderin is íe redelijk lui. Je moet echt toeren maken maar dan gaat íe ook als de brandweer.

Hallo Fabia,

Dank je wel..ben nog niet zoveel wezen rijden, maar zal dit vanavond zeker even uitproberen...Ik wilde ook bewust deze uitvoering..ben benieuwd

Bovenaan Onderaan