Nieuwe Skoda rijder

Zirx

Lid
Videovrijgave op de A1? Gaat niet lukken denk ik, hier zit geen Navi in oid.

Wellicht op de OC3 uiteindelijk wel, daar komt een Columbus in.

Als ik het me goed herinner zit er in Terneuzen ook iemand die VCDS mods kan doen, maar iig bedankt voor het aanbod heren.

Canon-Eye

Forumguru
Dan wordt het lastig om je auto terug te vinden op de bedrijfsparking als je wel KESSY hebt en geen afstandbediening... :D

henriz

Forumguru
Als je geen afstandsbediening hebt dan heb je er eigenlijk weinig aan je auto te vinden.
Je moet de afstandsbediening wel bij je hebben om de deur te openen.

Canon-Eye

Forumguru
euhhh... :pardon: om 't dan toch maar effe helemaal uit te leggen:

Het handige van KESSY is toch juist dat je geen afstandbediening meer bedient en de sleutel in je zak kan houden, omdat de auto opent als je ernaast staat en dan even de deurkruk aanwijst of zo? Maar dan moet je 'm dus wel eerst gevonden hebben...

En een gewone afstandbediening laat de richtingaanwijzers knipperen bij het ontsluiten, zodat je op enige afstand kunt zien
"hé, dáár staat-ie dus!"

Videovrijgave op de A1? Gaat niet lukken denk ik, hier zit geen Navi in oid.

Wellicht op de OC3 uiteindelijk wel, daar komt een Columbus in.

Als ik het me goed herinner zit er in Terneuzen ook iemand die VCDS mods kan doen, maar iig bedankt voor het aanbod heren.

Je hebt toch radio concert of mmi?
Vrijschakelen kan maar dan moet je een adapter kopen en aansluiten op je radio. Daarna kun je via iphone, ipod of ipad dvd kijken ;)

Zirx

Lid
Dan wordt het lastig om je auto terug te vinden op de bedrijfsparking als je wel KESSY hebt en geen afstandbediening... :D

Als het goed is ben ik de eerste met een OC3. :thumbsup:
En de meesten zullen ook niet snel een pano dak en 18" kiezen denk ik. Ons ben zuunig eej (Zeeuwen :jaja:)
Dus dat terugvinden op de parking moet wel lukken.

Alle werknemers dezelfde kleur auto.
Wat saai...

Dat is idd een beetje jammer, had liever ook voor zwart of donkergrijs gegaan, maar gezien de levertijden van donkergrijs...

Nu maar hopen dat hij snel besteld wordt, hopelijk van de week nog :arghh:

CDK

Forumguru
euhhh... :pardon: om 't dan toch maar effe helemaal uit te leggen:

Het handige van KESSY is toch juist dat je geen afstandbediening meer bedient en de sleutel in je zak kan houden, omdat de auto opent als je ernaast staat en dan even de deurkruk aanwijst of zo? Maar dan moet je 'm dus wel eerst gevonden hebben...

En een gewone afstandbediening laat de richtingaanwijzers knipperen bij het ontsluiten, zodat je op enige afstand kunt zien
"hé, dáár staat-ie dus!"
Maar je hebt immers nog steeds dezelfde sleutel met afstandsbediening als zonder Kessy, dus dat zal geen probleem zijn ;)

Canon-Eye

Forumguru
Moet je alsnog met de hand in de zak. Laat dat KESSY dan maar zitten... wat voor mij overigens geen verschil zou maken, maar dat terzijde. ;)

henriz

Forumguru
Af en toe gebruik ik mijn sleutel nog wel eens. Als ik uit de auto stap en nog iets uit de kofferbak haal. Dan is het me teveel moeite om weer naar een voorportier te lopen en is het makkelijker om bij het weglopen even de hand in mijn jaszak te steken om de auto op slot te doen.
Lui ben ik. :D

Canon-Eye

Forumguru
Dan ben ik nóg ietsje luier - ik heb niet eens zin om erover na te denken of ik nou m'n sleutel moet pakken of juist niet.
Dus gewoon een standaardprocedure, da's voor mij het makkelijkst... :jaja:

RayDelft

Forumguru
Welkom hier, en met je Skoda heb je eigenlijk ook een Audi qua kwaliteit. Alleen de afwerking is iets minder premium. Mocht je Audilogo missen, dan kan je die als ik het goed gelezen hebt toch zelf printen?

Zirx

Lid
Haha zou in principe kunnen ja.
Ik vrees dat het er wel een beetje vreemd uit gaat zien, 4 ringen op een Skoda.

henriz

Forumguru
Dan plak je gewoon vijf ringen op je Skoda.
266px-Olympic_flag.svg.png

Kun je altijd nog beweren dat je een sportfanaat bent.

• Leuk
Waarderingen: Zirx
Bovenaan Onderaan