Nieuwe Superb Combi besteld! Vraagjes!

serious

Nieuw lid
@andrehj: euh... Ik zou je niet kunnen vertellen welke trekhaak dit is. Ik heb hem gewoon meebesteld als accessoire.
De ruimte tot aan de bumper lijkt voldoende te zijn, de afstand tot de grond ook. Ik heb daar wat nare berichten over gelezen....

Ik zal de dealer eens vragen.

andrehj

Forumguru
OK. Staat er geen merk op het typeplaatje? (Als dat al zichtbaar is, bij mijn Westfalia heeft een of andere heldere geest bedacht dat plaatje op de horizontale balk in de bumper te plakken, zodat ie alleen zichtbaar is als je eerst de bumper demonteert.....):confused:

s-line

Forumguru
Hoi serious, wat mij op valt bij de foto,s is dat jij voet verlichting achter achter hebt.
De mijne is van april 2011 en heeft geen voetverlichting achter meer omdat dat vanaf 2011 er niet meer op zou zitten volgens de brochure.
Is jou auto een voorraad auto geweest soms? Of zit het er nu ineens wel weer op in 2012.
Verder wel heel mooi hoor je interieur,veilige km. gewenst!
Vrg.michiel

Bakkertje

Forumguru
@s-line, als ik je album bekijk heb je volgens mij een comfort(business) uitvoering, Serious heeft een Ambition. Volgens mij zit daar het verschil tussen geen en wel voetruimte verlichting (samen met de dorpelbeschermers, verlichten deurgrepen, xenon met AFS en chromen sier- en daklijst)

s-line

Forumguru
@bakkertje,ik heb wel verlichte deur grepen en bi xenon met AFS maar ik begreep uit de folder toen ik hem kocht dat de uitvoeringen elk model jaar soberder werden zelfs geen paraplu meer standaard!:confused:
Gr. Michiel

serious

Nieuw lid
@Michiel, ik herken de soberder uitvoeringen niet echt. Ik heb de Greenline Ambition Businessline.
Alles wat je ziet is standaard, behalve:

- Amundsen+ omgeruild voor Columbus
- trekhaak
- leder interieur

De voetruimteverlichting en aanverwanten zaten er gewoon in. Zelfs 't pluutje links achter.
Ook een bagageruimteverdeelsysteem (rails met een balk en soort gordel) zitten erbij. Alleen geen reserve wiel.....

mvg

Ernst

serious

Nieuw lid
De eerste duizend km zitten er bijna op.... Wat een fijne auto. Rustig, comfortabel, stil.
Alles doet het, met uitzondering van de pijltjestoetsen op het stuur. Heel gek, dealer kan het ook zo gauw niet vinden......

Wat me opvalt is de power die er toch nog zit in een dieselmotor van 1.6 liter.
Als je hem zo tussen de 1500 / 2200 rpm houdt dan versnelt ie (of ze?) moeiteloos.
En dan rij je toch al gauw 120/140 km/h. Met een verbruik van rond de 1:18.....

Dat redde de Audi A4 niet.... Ik ben heel benieuwd hoe het rijdt op een langere trip, naar bijvoorbeeld het buitenland.
In de bergen ofzo. Nouja, we zullen het wel meemaken.

@S-line, maar wat voor een uitvoering heb jij dan? Bij een comfort is xenon ed nooit standaard geweest! Zo te zien heb je ook parkeersensoren voor...Heb je toch een ambition en het chroom rond de ramen laten verwijderen? Of geen businessline, een comfort besteld en alle opties los genomen om geen chroom rond de ramen te hebben? :tongue:

s-line

Forumguru
Inderdaad het laatste, want een business was voor mij niet interesant i.v.m. korting. Ik heb hem particulier gekocht en daardoor was het voor mij interessanter om alle opties los te nemen en meer korting te pakken.
En ik wilde perse geen Chrome!!
Gr.michiel

Bovenaan Onderaan