@
kansberg: als het goed is krijg je bij de kabel de betreffende software en voor de kabel en van VCDS. Alleen DIE versie gebruiken waar de kabel voor bestemd is en zorg dat je GEEN internetverbinding hebt als je eea gebruikt
@
ertromp: De licht- en regensensor werkt... Alleen als ik de lichtschakelaar op "AUTO" heb staan gaat naar mijn mening de xenonverlichting wel erg vroeg aan. Maar als hij dan aan is heb je ook kans dat hij na 2, 5 of 10 min ook weer uit gaat om vervolgens na 1 of 2 min weer aan te gaan. Als het "echt" donker is (waarbij IK zoiets heb van ja, nu mag de verlichting wel aan) blijft hij wel continue aan.
De regensensor weet ik even niet, althans naar mijn mening mag hij wel wat secuurder reageren. Kan ook te maken hebben met mijn instellingen. Ik zet de schakelaar in stand 1 (dus 1 klik omhoog) en regel dan met het schuifje op de schakelaar de snelheid. Indien het echt harder gaat regenen neemt hij het wel over en gaat continue wissen.
Ik heb zojuist de foutcodes gewist, komende week maar eens kijken of er iets van terugkomt.
Heb wel gemerkt dat kanaal 13 ( volgens info via
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_aanpassingen_skoda-superb-3t.html) bij mij in ieder geval niet klopt. Als ik namelijk kanaal 13 selecteer (per vergissing screenshot gemaakt van 14, maar zelfde info als 13) krijg ik de volgende melding:
Na wat zoeken heb ik het in ieder geval gevonden en wel in kanaal 31 !
E.e.a. aangepas van 3 naar 4, maar ook na het resetten van de "factory settings" knipperde hij nog steeds 3x. Ik heb iets gelezen over 8 uur wachten, dus morgen maar eens kijken of het dan wel werkt.