Nieuwe SuperB moet "10 jaar lang de beste in zijn soort zijn"

BSdV

Actief lid
“The new Superb will, in terms of styling and execution, be a revelation,” he said. “For the next 10 years, the Superb will be the top of the line.”

Als ik zo dit stukje lees denk ik dat de vertaling door AW nogal beroerd is. Wat ik eruit opmaak is dat de Superb de komende 10 jaar het topmodel uit de Skoda line-up zal blijven. Op zich niet zo'n rare uitspraak.

10 jaar lang de beste in zijn soort is toch echt wat anders, en nogal onrealistisch, laat staan dat deze S3 überhaupt 10 jaar in productie blijft.

Dat gezegd hebbende, ik verwacht wel dat het een hele fraaie auto gaat worden. Wij hebben zelf voor de O3C gekozen omdat we deze wat beter vonden rijden en zitten dan de S2F, maar heb toch best wel even zitten twijfelen temeer omdat de S2 iets voordeliger was geweest. Om echt weer een stuk beter te worden dan de huidige O3, en dat zal ze vast wel lukken, moet het toch wel een hele goede en fraaie auto worden denk ik.

Laatst bewerkt:

BSdV

Actief lid
Ach smaken verschillen zeg maar. Vind de O3C persoonlijk nogal een stuk minder saai dan de huidige S2, en ook was de S2F voor ons de voordeligere keuze geweest. Neemt niet weg dat ik de S2 geen fraaie auto vindt, integendeel.
Gelukkig denken we er allemaal anders over anders reden we allemaal hetzelfde, over saai gesproken..

EdK

Forumguru
Tsja dan was de naam van dit forum " T-FORD.nl"
En dan een topic , wat vinden jullie van de kleuren.......zwart .....zwart.....en zwart.

Der Einser

Forumguru
Ik behoor dus tot de minderheid haha. Maar het klopt hoor. Ik vond de RS op de foto's nog wel ok maar na deze een paar keer in real life gezien te hebben valt deze me ook tegen. S3 ben ik wel benieuwd naar.

Precies omschreven hoe ik er ook over denk.

Het is een hele mooie auto hoor, daar niet van,... maar IK vind de Superb nog steeds de mooiste in het huidige Skoda gamma.

CDK

Forumguru
voor mij staat ook nog steeds de Superb op 1, helaas loopt deze qua techniek op z'n laatste benen en is de O3 hem daarin nu een paar stappen voor, maar daar gaat de S3 zeer zeker verandering in brengen!

Bovenaan Onderaan