Nieuwe Uitvoeringen

pen

Lid
Roomster verkopen

Het lijkt er op dat de Roomsters nu wat beter gaan verkopen, (oktober 155 stuks), ook in België zie je er meer Als je ziet dat in Duitsland er gemiddeld zo'n 1200 per maand de showroom uitgaan, dan moet het wel eigenzinnige model gewennen. De uitvoeringen bieden meer keus, en zijn in prijs gezakt, (jammer voor de huidige rijders), en Pon maakt nu betere promotie. De Roomster komt er wel, want kwaliteit wint.

LenK

Forumguru
Tsjongejongejonge de R verkoopt een maandje iets meer dan weinig en dan denken ze dat ie het gaat maken. Volgens de Bovag zijn het er maar 115 trouwens en geen 155. Dat is ergens plaats 357 of zo op de modellen ranglijst.
Even willekeurig voorbeeld. De Renault Modus, die je gelukkig ook nooit ziet heeft er 179 gedaan. En dat het meer is dan de vorige 9 maanden: de ander Skoda's hebben ook meer verkocht in Oktober.
Slaap dus zacht. En nee ik word (dus) niet overspannen.

(Duitsland 1200, als dat getal goed is, wat stelt het voor op een totale verkoop daar van 372.000, dat is ook maar een markt aandeel van 0.32%, net zo beroerd als in NL)

Hetzer

Forumguru
Tsjongejongejonge de R verkoopt een maandje iets meer dan weinig en dan denken ze dat ie het gaat maken. Volgens de Bovag zijn het er maar 115 trouwens en geen 155.

nu dus 116 sinds vanmiddag, ik ben overstag , het bleekt toch de ideaale gezinauto voor mij met een tweede de baby nu op komst.

pen

Lid
Tsjongejongejonge de R verkoopt een maandje iets meer dan weinig en dan denken ze dat ie het gaat maken. Volgens de Bovag zijn het er maar 115 trouwens en geen 155. Dat is ergens plaats 357 of zo op de modellen ranglijst.
Even willekeurig voorbeeld. De Renault Modus, die je gelukkig ook nooit ziet heeft er 179 gedaan. En dat het meer is dan de vorige 9 maanden: de ander Skoda's hebben ook meer verkocht in Oktober.
Slaap dus zacht. En nee ik word (dus) niet overspannen.

(Duitsland 1200, als dat getal goed is, wat stelt het voor op een totale verkoop daar van 372.000, dat is ook maar een markt aandeel van 0.32%, net zo beroerd als in NL)

In zijn klasse (mini vans) staat de roomster met 1359 st. in oktober voor de Modus (962) en de Note (862) , Totaal aantal Roomsters jan.-okt. 14.832, en dat in de klasse mini-vans, maar Lenk met jou wordt het echt nooit wat met de Roomster, dus je commentaar is toch altijd gekleurd, niet dan ????

Bovenaan Onderaan