Nog één weekje...

Pendragon

Donateur
@R@mon: Skoda dealer in Almere is Holdinga, maar daar ben je dus niet geweest. Was nieuwsgierig.
ter info: je hebt geen handige naam op het forum, als je namelijk de naam wilt taggen, begin je met een @, nu heb je die 2 keer en snapt het forum je naam niet.....je moet het dus helemaal intikken. Geen ramp, maar minder handig.

R@mon

Lid
@R@mon: Skoda dealer in Almere is Holdinga, maar daar ben je dus niet geweest. Was nieuwsgierig.
ter info: je hebt geen handige naam op het forum, als je namelijk de naam wilt taggen, begin je met een @, nu heb je die 2 keer en snapt het forum je naam niet.....je moet het dus helemaal intikken. Geen ramp, maar minder handig.

Ik zal het aanpassen, hopen dat Ramon nog niet in gebruik is.

R@mon

Lid

Toch wel.
Ik heb daar de offerte laten maken en de leasemaatschappij regelt het met de importeur (denk ik).
Holdinga mag hem dan weer aan mij leveren.

Pendragon

Donateur
Toch wel.
Ik heb daar de offerte laten maken en de leasemaatschappij regelt het met de importeur (denk ik).
Holdinga mag hem dan weer aan mij leveren.

OK, vandaar. Dacht het omdat je de naam niet meer wist. Heb daar ook altijd mijn Skoda's gekocht. Deze keer niet. Beetje samenloop van omstandigheden. Holdinga is een goede dealer met goede monteurs. Leuk dat er zoveel uit Almere komen.

YUe59GMU-OA6

Actief lid
Ja, hoeft voor mij niet. Geef me de sleutels en papieren naar. Handleiding ga ik zelf lezen. Maar vrouw-lief vind het prachtig! Fotootje erbij. Grote strik.

Bakkertje

Forumguru
Ja, hoeft voor mij niet. Geef me de sleutels en papieren naar. Handleiding ga ik zelf lezen. Maar vrouw-lief vind het prachtig! Fotootje erbij. Grote strik.

Ik heb m'n zoontje van 5 meegenomen, die mocht het doek eraf trekken, dat moment ligt vast op video en is onbetaalbaar. Voor de rest inderdaad sleutels, papieren en wegwezen, dat kunnen we allemaal zelf wel uitpluizen ;)

Bovenaan Onderaan