BramBam
Forumguru
neem ik afscheid van mijn O2. In het kader van kostenbesparing en het simpele feit dat ik de ruimte van de O2 niet (meer) nodig heb, zal een collega het lease-contract van mijn O2 gaan uitdienen.
Vanaf eind april/begin mei zal ik mij gaan verplaatsen in een:
Renault Megane III HB 110pk dCI Selection Business Sport
Uitrusting o.a.:
* 16" lichtmetalen velgen
* Bi-Zone Automatische Airco
* Pack Introduction (Bi-Xenon, PDC voor/achter, Elektr. Verstelbare/Verwarmbare/Inklapbare Spiegels)
* Renault Hands Free Card (openen, sluiten en starten)
* Carminat Navigatie & Communicatie met kleurenscherm
* Automatische activering van de verlichting en ruitenwissers
* Mistlampen Voor
...en ik kan jullie melden dat dit geen straf is.
Ik heb veel proefritten gemaakt (in o.a. Golf VI, Peugeot 308, Honda Civic Hybrid), maar ik heb toch weer gekozen voor Renault (ondanks behoorlijk wat problemen met een Renault Megane II Grand Tour die ik voor de O2 had).
Uiteraard blijf ik dit forum volgen, want de volgende auto kan zo maar weer een Skoda zijn.
Vanaf eind april/begin mei zal ik mij gaan verplaatsen in een:
Renault Megane III HB 110pk dCI Selection Business Sport
Uitrusting o.a.:
* 16" lichtmetalen velgen
* Bi-Zone Automatische Airco
* Pack Introduction (Bi-Xenon, PDC voor/achter, Elektr. Verstelbare/Verwarmbare/Inklapbare Spiegels)
* Renault Hands Free Card (openen, sluiten en starten)
* Carminat Navigatie & Communicatie met kleurenscherm
* Automatische activering van de verlichting en ruitenwissers
* Mistlampen Voor
...en ik kan jullie melden dat dit geen straf is.
Ik heb veel proefritten gemaakt (in o.a. Golf VI, Peugeot 308, Honda Civic Hybrid), maar ik heb toch weer gekozen voor Renault (ondanks behoorlijk wat problemen met een Renault Megane II Grand Tour die ik voor de O2 had).
Uiteraard blijf ik dit forum volgen, want de volgende auto kan zo maar weer een Skoda zijn.