Nog 1 maand en dan..............

BramBam

Forumguru
En dan vergeet ik nog even de bijtellingsaktie die Renault tot 30 april 2009 heeft. Lease je tussen 1 maart en 30 april een Megane, dan krijg je als berijder het verschil tussen 14% en 25% bijtelling (over 1 jaar) door de importeur op je rekening gestort. In mijn geval ruim € 1180,-.

Foutje: aktieperiode is 1 februari t/m 30 april 2009.

Jan_Willem

Nieuw lid
ook afscheid genomen

Ik ben alleen nog verder gegaan: overgestapt op OV...

Auto inderdaad overgedragen aan een collega, met pijn in het hart, al moet ik zeggen dat de netto financiele tegenwaarde wel weer een glimlach op m'n gezicht bracht ;)

Ik blijf zeker af en toe hier binnenvallen, alleen al omdat het toch een erg mooie auto blijft.

Grt.

Jan Willem

BramBam

Forumguru
D-DAY Yesterday

Gisteren was het dan zover. Toch wel met pijn in mijn hart afscheid genomen van mijn O2. Mijn collega was er in ieder geval heel blij mee en mag er nu tot september 2010 in rijden.

Als tijdelijke auto een Peugeot 308 1.6 HDI gekregen. Rijdt erg lekker. Vooral de afwezigheid van het motorgeluid (zelfs bij erg hoge snelheden) valt erg op.

Ik neem uiteraard geen afscheid van dit forum, want de volgende auto kan zo maar weer een Skoda zijn.

Nu nog een week of 2-3 wachten op mijn nieuwe bolide.

Herbie

Lid
Waarom niet nog 2-3 weken blijven rijden in je O2, tot de Megane er is. Dan zou er geen huurauto nodig zijn.

BramBam

Forumguru
Waarom niet nog 2-3 weken blijven rijden in je O2, tot de Megane er is. Dan zou er geen huurauto nodig zijn.

Dan zou mijn collega, die de O2 heeft overgenomen, in een huurauto moeten rijden. Zijn leasecontract liep 31 maart af.

BramBam

Forumguru
Aha! En nu is van zijn probleem jouw probleem gemaakt! :grin:

Lijkt me logischer. Jij behoudt je wagen en hij rijdt even in een huurwagen. Maarja...

Nee, dit is niet logisch en niet mijn probleem. Ik kies ervoor om mijn auto weg te doen, dus ik zal dan tijdelijk maar met een andere auto moeten rijden.

Als mijn wagenparkbeheerder zijn werk ook wat sneller/beter had gedaan, dan had de auto al binnen kunnen zijn (het heeft namelijk 4 weken geduurd voordat de auto bij de lease-maatschappij besteld is).

Bovenaan Onderaan