japiejo5
Actief lid
Heren, dames,
Vandaag moet ik de knoop doorhakken voor mijn leasecontract.
Je snapt het wordt de Ocatvia II.
Uitvoering: Business Edition
Motorvariant: 1.9 Tdi zonder DPF.
Extra:
RVS Instaplijsten voor/achter
Bluetooth Carkit+Houder. (Niet Af-Fabriek)
Stream Radio PDC/MP3. (Niet Af-Fabriek.)
OK so far so Good.
Heb geinformeerd; Een verlagingsset is mogelijk voor de O2 en kost €360 maar ik ben bang voor een oncomfortabele auto. Wie heeft hier ervaring mee? of nog mooier, een foto van!!
Ik heb veel "slechte" verhalen gelezen over de Stream. Wel met MP3 zonder,..slechte tuner,..enz enz. Wat is waar,..en belangrijker nog,..wat is nog steeds waar? Neem aan dat Skoda ook leert van zijn fouten. De vraag is: Moet ik die Stream laten upgraden,..met betere of extra speakers ofzo?
Hoop op wat snelle reacties,...wilde vanmiddag even naar de dealer gaan,..S-Point, A'dam.
Gr.
Vandaag moet ik de knoop doorhakken voor mijn leasecontract.
Je snapt het wordt de Ocatvia II.
Uitvoering: Business Edition
Motorvariant: 1.9 Tdi zonder DPF.
Extra:
RVS Instaplijsten voor/achter
Bluetooth Carkit+Houder. (Niet Af-Fabriek)
Stream Radio PDC/MP3. (Niet Af-Fabriek.)
OK so far so Good.
Heb geinformeerd; Een verlagingsset is mogelijk voor de O2 en kost €360 maar ik ben bang voor een oncomfortabele auto. Wie heeft hier ervaring mee? of nog mooier, een foto van!!
Ik heb veel "slechte" verhalen gelezen over de Stream. Wel met MP3 zonder,..slechte tuner,..enz enz. Wat is waar,..en belangrijker nog,..wat is nog steeds waar? Neem aan dat Skoda ook leert van zijn fouten. De vraag is: Moet ik die Stream laten upgraden,..met betere of extra speakers ofzo?
Hoop op wat snelle reacties,...wilde vanmiddag even naar de dealer gaan,..S-Point, A'dam.
Gr.