Nog een paar knopen om door te hakken (o2 Be 1.9d)

japiejo5

Actief lid
Re: Nog een paar knopen om door te hakken (o2 Be 1

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Greggy</font><hr />

@japiejo5:

Mag ik zo flauw zijn om te vragen wat jou auto in de maand doet bij ING CL? Ik ben mij aan het orienteren en moet o.b.v. 25K/4jr een auto bij ING leasen. Ik zou ook die 1.9TDI zonder DPF, maar met DSG bestellen. Als er nog rek in zit zou ik deze willen laten chippen.

[/ QUOTE ]

Als ik het zou weten zou je het van me horen,..ik heb een 4jr/40k contract welke 840 euro doet,..voor mij persoonlijk dan! Zou je ff grof moeten omreken,...denk ik dat je goed onder de 800 zou kunnen blijven voor 25k.

japiejo5

Actief lid
Re: Nog een paar knopen om door te hakken (o2 Be 1

</font><blockquote><font class="small">Citaat: tim</font><hr />

.

Flauw dat je geen DPF neemt, was een inkoppertje zoals Passat97 al zei.

[/ QUOTE ]

Dat mag jij flauw vinden,..is je goed recht maar het feit is dat het voor mij een principe kwestie is geworden..

Als mijn bedrijf/overheid vind dat dat beter is,….moeten ze het promoten! En niet nog eens duurder maken voor de consument…dat werkt gewoon niet..
Het is niet eens zozeer het geld,..hoewel 200euri ook niet weinig is…het is dus meer de gedachte er achter. Of verplicht het als overheid,…of promoot het, verreken het voor mij part als korting over de BPM.,….

Ik ben ook begaan met het milieu maar hoop hiermee een “statement” te maken en hou ik in dit geval gewoon 200 in mijn zak,…en vele met mij!!

Just my humble opinion.
473.gif

Bovenaan Onderaan