Gieliovd
Forumguru
Bedankt voor je waardevolle toevoeging :ahum:Koop een Solex. Goedkoop zuinig en altijd wat te klussen, wat wil je nog meer.
Ik zal wel gek wezen maar ik volg hem niet helemaal.
Bedankt voor je waardevolle toevoeging :ahum:Koop een Solex. Goedkoop zuinig en altijd wat te klussen, wat wil je nog meer.
Bedankt voor je waardevolle toevoeging :ahum:
Bedankt voor je waardevolle toevoeging :ahum:
Als we op die toer gaan, is een Solex die ik overigens heel goed ken, niet echt een efficiente oplossing.Dat geeft niet. Je hoeft niet te trappen en hebt geen last van file's, en het schiet ook nog op dan duren die 8 kilometers niet zolang. Die je normaal met de fiets doet
Precies, die vraag legde ik bij de dealer ook voor en bij de importeur (welke mij zou terugbellen vanmiddag en dit uiteraard niet heeft gedaan :xyxthumbs. Ik ging/ga er ook van uit dat ik 309 euro betaal voor een controle en wat materialen.Vreemd verhaald, waar wordt die 309 euro dan wel voor berekend?
Mij lijkt toch wel dat daar de onderdelen, vloeistoffen e.d. bij inbegrepen zijn.
Over het noodloopprogramma, dat kan inderdaad in werking treden.
Het kan dan zijn dat de motor wat rauwer loopt.
Ja, precies dat heb ik in een boekje staan, en ook op internet gevonden. Waarom ergens mee adverteren als het meer kost :S ga ik toch weer voorleggen bij de dealer als ik er sta. Misschien bel ik de importeur nog eens op met dit argument, waarom zeg je in je boekje 60.000 km beurt voor 315 (mijn boekje zegt 309 uit 2007) en kost het 309+misschien wel 100 euro aan materialen?Ik dacht dat dat een pakketprijs is, dus all in. Daar adverteert Skoda ook mee, kijk maar op de site:
ŠkodaService Onderhoud
Benzine Diesel
Jaarlijkse Inspectie € 199,00 € 225,00
15.000 km beurt € 109,00 € 155,00
30.000 km. beurt € 239,00 € 285,00
60.000 km. beurt € 315,00 € 355,00
Ben erg benieuwd wat daar op staat.Ik ga toch eens mijn factuur van de 30.000 beurt eens opzoeken. Een kijken wat er eigenlijk allemaal opstaat, heb er eigenlijk niet zo opgelet.
Ik laat zeker weten hoe het afloopt. Kijk ik laat natuurlijk wel wat dingetjes controleren, vervangen en schoonmaken dus het wordt wel even duurder als 309 euro, maar 800 wordt ik triest van.HELP DIE MAN ZO SNEL MOGELIJK! Voor we het weten overkomt ons net hetzelfde. Meer dan 700euro voor een grote beurt, dat zijn prijzen van audi ofzo. Wij kochten toch onze skoda omwille van de prijs/kwaliteit in zijn geheel????
Hou ons op de hoogte. Ik ben aardig opweg om naar mijn tweede onderhoudsbeurt toe te rijden (30000km). Toch zou ik graag een raming hebben van de kostprijs hiervan. Ik woon wel in België dus dat mss zijn de prijzen hier nog hoger (of wie weet lager)....
Het is heel vaag. Vooral wanneer ze beginnen over "onderdelen en arbeid voor bepaalde werkzaamheden" binnen dat pakket.dit is de tekst die wordt weer gegeven op www. skoda.nl:
Wat kost een onderhoudsbeurt voor mijn Škoda?
In de lijst met pakketprijzen kunt u precies opzoeken welke adviesprijzen van toepassing zijn. Klik hiervoor rechts op de button "Download onze Pakketprijzen!".
Een pakketprijs betekent dat hierin de benodigde onderdelen en arbeid voor bepaalde werkzaamheden in rekening gebracht kan worden.
Daarnaast kunnen extra werkzaamheden noodzakelijk zijn die extra kosten met zich mee brengen zoals bijvoorbeeld het bijvullen van vloeistoffen of het vervangen van remvloeistof of een distributieriem. Wij adviseren u om contact op te nemen met de Škoda dealer, zij kunnen aan de hand van de autogegevens vooraf een offerte voor u opmaken.
ze hebben het hier over pakketprijzen en extra kosten voor het bijvullen van vloeistoffen?????
volgens mij bedoelen ze met pakketprijzen alleen de werkzaamheden en niet de materialen die nodig zijn.
beetje vaag....
Morgen bel ik de importeur even om te horen wat het nou is. Website zegt dit, S-Point dat, Dealer hier zus, importeur zo...Dit begint een aardig onligisch en kostbaar verhaal te worden.
Ik hoop voor je dat het uiteindelijk nog meevalt.
Denk dat ik zwaar aan de Poolse wodka moet om dit allemaal weg te spoelen :1439:... bedankt voor je medeleven. Ik wil wel even een fonds oprichten.Ik denk dat jij maar een biertje:473: moet nemen om alles ff weg te spoelen, balen voor je!