Kevin1987
Lid
Hallo Allemaal, ik heb een Fabia uit 2000 gekocht die een storing heeft gekregen. Hij is in noodloop gegaan en hierdoor totaal geen vermogen meer, heb hem uitgelezen en daar komt melding p0638 tevoorschijn.. Ik heb inmiddels begrepen dat de oorzaak bij//aan verschillende dingen kan liggen. Het Gasklephuis is niet aangeraakt, verder heb ik alleen de bougies, kabels, olie en filter vervangen.
De Fabia reageert extreeml langzaam op gasgeven en komt niet boven de 2000 toeren uit. Verder blijft het blok lopen als een zonnetje. Totaal geen schokje te zien of te voelen. Starten is als nieuw, gelijk anspringen en zuiver lopen.
Ik ben langzaam ten einde raad.
Alvast heel erg bedankt voor de tips en mogelijke oorzaken dan wel oplossingen.
Ik woon trouwens in Oostenrijk, jullie mogenmgraag voorbij komen, maar zelf niet echt in staat voor het moment om met de Fabia naar Nederland te komen
De Fabia reageert extreeml langzaam op gasgeven en komt niet boven de 2000 toeren uit. Verder blijft het blok lopen als een zonnetje. Totaal geen schokje te zien of te voelen. Starten is als nieuw, gelijk anspringen en zuiver lopen.
Ik ben langzaam ten einde raad.
Alvast heel erg bedankt voor de tips en mogelijke oorzaken dan wel oplossingen.
Ik woon trouwens in Oostenrijk, jullie mogenmgraag voorbij komen, maar zelf niet echt in staat voor het moment om met de Fabia naar Nederland te komen