Nooit gedacht bij een skoda uit te komen!

Vlaar032

Senior Member
Welkom, prima auto maar ik heb 'm ingeruild op 'n Clio station 1,5dci vanwege een ietwat te zware caravan, de Fabia staat nog bij Drechtsteden Auto's Dordrecht op de site (GL885J) afgezien van defecte dynamo onder garantie niks aan gehad. De tweede eigenaar is de spekkoper... Niet te duur. Veel veilige km's gewenst!

Vlaar032

Senior Member
Welkom, prima auto maar ik heb 'm ingeruild op 'n Clio station 1,5dci vanwege een ietwat te zware caravan, de Fabia staat nog bij Drechtsteden Auto's Dordrecht op de site (GL885J) afgezien van defecte dynamo onder garantie niks aan gehad. De tweede eigenaar is de spekkoper... Niet te duur. Veel veilige km's gewenst!
O, staat er wel op maar ook al verkocht zie ik. Hoop dat ie weer n goed baasje krijgt.

philippe bakker

Forumguru
Jij trekt een zware caravan met een clio'ke ?

leon-cupra

Forumguru
Welkom.

Heb de 1.2 ook nog gehad in een polo. Fijn motortje. Reed plezant. Polo reed ook wel vééél beter dan de fabia en de ibiza. Spijtig dat ze van de polo nooit een variant hebben gemaakt, zou echter wel de doodsteek zijn voor de fabia combi.

Seigersbjorn

Senior Member
Welkom! Ik rij zelf in de F2 combi met de 1.6 diesel. Echt een prima auto! Heb hem gekocht in 2012 als hij 9 maande oud was en sindsdien toch al een 110.000km mee gereden zonder grote problemen. Één keertje een kapotte waterpomp van 50 euro (+werkuren). Dus valt heel goed mee!
Veel succes ermee!

Bovenaan Onderaan