Nootje in verluchtingskanaal

CDK

Forumguru
@EdK, haha hij was leuk! :deuk: maar @Cordoba had wel een punt, want de stamtafel is er niets bij ;) maar noot breekt wet, want we hebben hier wel met een serieus probleem te maken natuurlijk :)

SuperBartje

Forumguru
(nu even een serieuze noot:) als je in de opening kijkt waarin de noot is verdwenen , zie je waarschijnlijk het kanaal afbuigen naar links op rechts. als het nootje niet al veel verder zit kan je misschien door de auto scheef op een helling ( stoeprand, dijk, ...) te zetten zorgen dat het nootje een stuk in de goede richting rolt en misschien weer zichtbaar wordt vanaf het uiteinde en gepakt kan worden.

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Maarreuh hoe zit dat nu eigenlijk met de desbetreffende noot? Is die er nu al uit eigenlijk?

Testedoene

Forumguru
Hallo allemaal,

Blijkbaar zijn er veel mensen met de 'noot'zakelijke grappen

Ik kan hierbij meedelen dat ik 1 minuut geleden de noot uit het verluchtingscircuit gekregen heb! Oef! :tegek:

Eerst de auto in achteruit, een 'noot'stop uitgevoerd en eerst geprobeerd met de dubbelzijdige plakband, zonder resultaat helaas.
Nadien een stuk van een tuinslang gemonteerd op de stofzuiger en deze past net in de opening. De noot is allesinds weg. Op zich eigenlijk... Peanuts

Bedankt om mee te denken en voor de grappige... noot :yeehaa:

Ik ben allesinds heel blij want het rollen van zo een nootje is allesinds heel irritant!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 53

EdK

Forumguru
Affijn dat is ook weer verholpen en dochtertje lief zal de aankomende jaren zeker geen nootjes meer in de wagen krijgen is zo mijn vermoeden.....
Ze zal wel een zitje met handboeien gaan krijgen.........:thumbsdown::nailbiting:

Joske

Forumguru
babyoncar1.jpg

mss een iets TE drastische oplossing? :deuk:

Cordoba

Forumguru
mss een iets TE drastische oplossing? :deuk:

Joske: dan moet je wel het gewicht van de dochter goed in de gaten houden, zodat je niet boven de maximum daklast uitkomt (en wel oppassen met de hoogte als je een parkeergarage inrijdt).
buro-grondverf-3D-ASML-parkeergarage-veldhoven-03.jpg

Laatst bewerkt:

newwolf84

Forumguru
Nou gelukkig heb je het nootje kunnen verwijderen. En het was mij een waar genoegen om dit topic te volgen en uiteindelijk de oplossing te lezen !

Bovenaan Onderaan