Octavia0112
Forumguru
Iemand die weet of het ook mogelijk is traffic jam assist te activeren op een octavia 3 facelift?
Niet mogelijk tot nu toe. TJA vereist ook electronische handrem en die heeft de Octavia facelift niet. Leon bijvoorbeeld wel en die heeft dus ook TJA als optie.Iemand die weet of het ook mogelijk is traffic jam assist te activeren op een octavia 3 facelift?
A
Tag at @Octavia0112 m.b.t. TJA.
@Antera Weet jij of het uberhaupt mogelijk is m.b.t. knipperlicht gebeuren? Op de facelift Style Business is het tegenwoordig dus ook 1 unit voor DRL en knipperlicht.
Iemand die weet of het ook mogelijk is traffic jam assist te activeren op een octavia 3 facelift?
Weet er iemand of het mogelijk is om een lagere minimum snelheid aan te passen voor (Adaptieve) Cruise Control? Ik geloof dat het minimum momenteel op 30 staat.
Bv: instelbaar vanaf 10km/u ?
Bijkomende vraag: kan de garage makkelijk zien dat men ooit een aanpassing gedaan hebben via VAGCOM & zijn ze verplicht dit te melden aan de leasing? Schenden we hierbij de garantie op onze wagen?
Weet er iemand of het mogelijk is om een lagere minimum snelheid aan te passen voor (Adaptieve) Cruise Control? Ik geloof dat het minimum momenteel op 30 staat.
Bv: instelbaar vanaf 10km/u ?
Ik heb het vanmorgen even getest, maar ik kan mijn ACC activeren bij +/- 15km/u, zonder aanpassingen.
Hier idem, zodra de auto rolt is dat mogelijk (Kodiaq) Komt waarschijnlijk omdat er file assistent als optie op zit?