O2 1.9tdi 2004-2008

m@rantz

Nieuw lid
Ik heb net een nieuwe O2 1,9 TDI BE besteld. Zijn er verschillen of veranderingen/verbeteringen sinds de O2 in 2004 op de markt is gekomen. Je hebt natuurlijk al die modeljaren. Ik heb gezocht via Google, maar kan hier niets over vinden. Weet iemand hier iets over??

Frankie

Actief lid
Ik heb net een nieuwe O2 1,9 TDI BE besteld. Zijn er verschillen of veranderingen/verbeteringen sinds de O2 in 2004 op de markt is gekomen. Je hebt natuurlijk al die modeljaren. Ik heb gezocht via Google, maar kan hier niets over vinden. Weet iemand hier iets over??

Niets echt noemenswaardig. Ik heb een O2 gehad uit 2004 (zie handtekening) en nu sinds een paar maanden een BE uit 2007. Weinig verschil. De paar verschillen:

* andere mistlampen
* andere stengels aan stuurkolom
* (helaas) geen rubberlaag op kunststof delen in interieur meer
* andere versie Stream-radio...

Technisch is er mss veel veranderd, maar niets dat ik kan zien. Qua uitrusting is er e.e.a. meer mogelijk, maar dat kan je in de brochure lezen.

m@rantz

Nieuw lid
Ik zie in de wijzigingen van MJ2008 staan dat ook de mistlampen een "Corner function" hebben. Geld dit dan ook voor de Business Edition die ik besteld heb? Ik neem aan dat ook de Business Edition die ik besteld heb (week38) een MJ2008 is.

Tijg

Senior Member
Ik zie in de wijzigingen van MJ2008 staan dat ook de mistlampen een "Corner function" hebben. Geld dit dan ook voor de Business Edition die ik besteld heb? Ik neem aan dat ook de Business Edition die ik besteld heb (week38) een MJ2008 is.

Verderop onder de reacties op dat forum lees je pas dat tot nu toe alle MY08 geen cornering functie hebben. Schijnt toch alleen voor de L&K bedoeld te zijn.

Bovenaan Onderaan