O2 aanpassingen

De Stip

Forumguru
Mooie wagen! Ik ga deze week bijna dezelfde bestellen. In mijn geval een 1.8 TSI met DSG. Heb ook wat meer vermogen nodig voor de caravan, vandaar. Ik zag dat jij ook een open dak hebt. Daar zijn bijna geen afbeeldingen en ervaringen over te vinden. Hoe bevalt het jou en heb je soms plaatjes??? Ik ben namelijk erg benieuwd of de binnenverlichting voor de achterpassagiers behouden blijft en of de hemelbekleding door dat dak, erg naar beneden gekomen is. Ben zelf een lange kerel, vandaar mijn interesse.

He Tom,
net bij een welwillende dealer geweest
en ja hoor 2 bitjes omzetten en hoera
alles werkt

En idd ook een zeeeeer tevreden gebruiker
geniet nog steeds elke dag, rij met plezier
nu nog rammeltje van dekje in kofferbak laten verhelpen
en klaar zijn we

dank voor de info
veel rijplezier

John :):)

Ja de verlichting achter zit er nog, net in het schuine gedeelte waar de hemelverlaging ong. 4 cm ophoud... Ik ben 1,85 mtr lang, stoel staat 1/3 omhoog leuning vrij recht en ik heb een 7 cm vrije ruimte boven mijn hoofd, rij bijna altijd met dak in kantelstand, grappig detail; auto parkeren met dak open, hij gaat bij regen automatisch dicht op de sensor.

Gr.,

tom

ps waar wil je foto' 's van, dan maak ik ze morgen

De Stip

Forumguru
Bedankt Tom. Als je wat foto's wilt maken, dan gewoon wat algemene plaatjes zoals het er van binnen uitziet. Van de bediening, het licht voor de achterpassagiers, de verlaging in het dak, van de spoiler bij maximaal geopende stand. Zou mooi zijn en alvast enorm bedankt.
Geeft het dak een ruimtelijk gevoel? Rij je met de blindering open of gesloten?

Grtz

Ja de verlichting achter zit er nog, net in het schuine gedeelte waar de hemelverlaging ong. 4 cm ophoud... Ik ben 1,85 mtr lang, stoel staat 1/3 omhoog leuning vrij recht en ik heb een 7 cm vrije ruimte boven mijn hoofd, rij bijna altijd met dak in kantelstand, grappig detail; auto parkeren met dak open, hij gaat bij regen automatisch dicht op de sensor.

Gr.,

tom

ps waar wil je foto' 's van, dan maak ik ze morgen

En wat plaatjes...van een mooie auto met schuif kanteldak;

Skoda007.jpg

Skoda003.jpg

Skoda005.jpg

Skoda001.jpg

De Stip

Forumguru
Helemaal top! Bedankt voor de moeite Tom. Zag ik nou goed, dat je er een andere antenne op hebt staan? Eentje zoals op de Superb.

Ontvangst is prima, nu rij ik regelmatig door NL en heb me nog nergens geërgerd aan slechte radioomtvangst.

Radio heb ik zo'n 8 van de 10 keer aan.

Gr.,

Tom

De Stip

Forumguru
Klinkt goed. Zo leer je iedere x weer meer over de O2. Hopelijk lukt het me om morgen tot een deal te komen met de dealer en rij ik vanaf januari ook een O2.

Wasmachineman

Forumguru
het programeren van de cornerlight kan dus wel , de dealer geeft namelijk aan dat dit ook te maken heeft met andere mistlampen en units daarin ??
vind dit wel een leuke optie

Ik heb eergisteren ook deze functie laten activeren en merk een gigantisch verschil nu ik net in het donker het verschil zag. Naast leuk is het ook veilig!

Verder is het bij mij ook zo dat zodra ik hem in zijn achteruit zet, beide mistlampen aangaan ( moet het licht wel aan zijn :winkie: ) ook een handige gadget bij de donkere dagen die komen gaan..dit nadat de cornerfunctie was aangezet.

Gr,

Tom

hemi24

Forumguru
Mistlampen aan bij achteruit rijden is voor mij een totaal overbodige optie, of je moet al willen zien waar je net overheen bent gereden..! ;)

Is enkel en alleen zo geprogrammeerd, zodat je niet het kerstboom effect krijgt als je achteruit rijdt en instuurt.

Bovenaan Onderaan