Steve
Senior Member
die van jou... (geintje)
Mooi rood is niet lelijk.
die van jou... (geintje)
Vandaag even een bestelling gedaan voor wat Meguiar`s spul
Ik heb het besteld in de US en kwam op een 100 dollar uit min de korting van 15% die tot afgelopen vrijdag was.Wat kost dat nou, als ik vragen mag?
Ik kijk wel uitPoest de lak er niet van af.... hahaha :1819:
Hmm wat bedoel je ?Hoezo niet mooi?
Ik heb het besteld in de US en kwam op een 100 dollar uit min de korting van 15% die tot afgelopen vrijdag was.
Hetzelfde pakket vanuit nederland kost minimaal het dubbele en wilde hiervoor wel een gokje wagen.
Er zal best nog invoer rechten betaald moeten worden maar dan nog ben ik goedkoper uit.
Had ik vantevoren al gevraagd maar daar doen ze niet aan helaas.Je moet de verkoper vragen een laag bedrag te zetten op de factuur of NCV (No commercial Value) of gift. Met een beetje massel slipt het door de douane heen.
de kleur capuchinno met Ivory interieur is zeer sjiek, er rijden er best wel wat rond in deze combinatie (inclusief mijn auto). Een donkere kleur met Ivory interieur is ook mooi de zwart of grijs/antraciet. Ik moet toegeven het is gauw zichtbaar dat het vies word, maar het maakt de auto wel veel groter aan de binnenkant. Het is mijn standaard interieur, ik wil gewoon geen zwart interieur dat is veel te donker in ons grijse landje...Weet iemand of de combinatie Octavia kleur Cappuncino Beige met Ivory bekleding te licht wordt?? Ga namelijk een nieuwe auto leasen (octavia dus) en het leek me wel een mooie combinatie. De dealer keek wel erg vreemd toen ik dit voorstelde en gaf aan dat het te licht zou worden.
Verder ben ik een rookie met uitkiezen, iemand nog tips waar ik op moet letten?? Ik ga dus voor de elegance attr business uitvoering.
Alvast bedankt
Hmm nou breekt mijn klomp.Zojuist van de dealer gehoord dat mijn auto in het land is.
Uitlever week zal week 2 zijn gezien de drukte van week 1.
Hij staat nog niet op kenteken maar dat gebeurd volgende week.
ik heb deze morgen bij mijn skoda-dealer uit Hasselt
een nieuwe skoda octavia combi 02 elegance 4X4 besteld
over een week of 8 zou ik de wagen kunnen afhalen in de garage;
zijn er hier skodarijders die ervaring hebben met het rijden met zo'n octavia 4X4 kan iemand mij vertellen of je echt iets merkt van het verschil in de rijeigenschappen tussen de "gewone" octavia en een 4X4?