O2 combi elgance 1.9 TDI (apetrots!)

15 februari besteld mijn nieuwe O2 Combi elegance 1.9 TDI

Black Magic Mica
Dynamic II pakket/Dynamic Onyx
17" Zenith
Getinte ramen achter
Auto dim. buitenspiegels
Navigatie Cruise
Maxi Dot
Carkit blauwtand Nokia CK-7W incl. houder
kenteken kunststof opgelegd
zonder type aanduiding

Aflevering verwacht week 17
Kan bijna niet wachten

Ad_O2

Lid
Feli!!!!

Spannend, nu nog aftellen
(EN dát gaat TRAAG....)
wink.gif

Kan iemand vertellen of er ingelopen wordt met de produktie?
Lees in een ander topic dat 8 maart besteld ook levering week 17 is.

Hoe eerder, hoe beter.....

Okki

Donateur
Kan je aan je dealer vragen. Die kan inloggen op het productiesysteem en precies zien wanneer de auto gemaakt wordt/is.

Ad_O2

Lid
Gister nog gevraagd...
Ze lopen niets in, als het mee zit zie ik de mijne pas op Koninginnedag.
(Leuk verjaardags kado, zo mag "ze" er meer geven)
1761.gif

ik hem mijn octavia een week eerder ontvangen dan de planning was, dus er is hoop voor je....
ik rijd sinds afgelopen zaterdag 10-3-2007 in een octavia combi Elegance 1.9 tdi met het slecht wegdek pakket en dat is fantastisch op de belgische wegen....hij staat dan wel 2 cm hoger op zijn pootjes....

Kwam vandaag op de A1 4(!) vrachtwagens in colonne vol O2 combi's tegen, dus weer 32 stuks die op punt van levering staan. Wat worden de wegen mooi! Benieuwd wie de gelukkigen zijn volgende week en de week daarop.!

Okki

Donateur
Hé snotverdrie....ik heb geen Combi besteld maar een HB. Ach, stond er echt niet eentje tussen?
407.gif

Hoewel ik in tegengestelde richting reed en dus niet alle auto's tot in detail kon bekijken, moet ik je vwb die ene HB met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid teleurstellen.

Sorry voor je, succes met wachten
407.gif

Okki

Donateur
NIET DUS......auto is afgelopen vrijdag binnen gekomen. Ze zijn er vandaag al druk mee bezig !!!!
yeah.gif

Dit was donderdag, dus vrijdag waarschijnlijk meer O2's afgeleverd, super voor je, gefeliciteerd en veel rijplezier gewenst. Wanneer aflevering?

Okki

Donateur
Aflevering krijg ik nog te horen. Carkit wordt nu ingebouw. Milotec ringen rond de airco, poetsen e.d.
Na aflevering direct door naar de banden-boer voor andere velgen. Kan niet wachten...

Eindelijk, zaterdag 28 april 11:00 is het zover, ophalen die O2. Nog een paar andere velgen, navi, carkit etc en hij staat klaar!!

Bovenaan Onderaan