O2 Combi of Auris

van inkel

Forumguru
Hoi,

Mij oude chef mag een nieuwe leasebak uitzoeken.
Helaas zijn deze week bij hun (mijn oude werkgever dus) de leasebedragen behoorlijk naar beneden geschroeft. Ze hebben nl. een paar mln. minder winst gemaakt.

Hij kan nu kiezen tussen een O2 Combi 1.9 TDI Ambiente Attractive Bussines of een Toyota Auris 2.0 D-4D-F Executive Navigator.

Ik heb hem de O2 aangeraden maar ik ben redelijk bevooroordeeld. :D
Hebben jullie suggesties?

EdK

Forumguru
Hoi,

Mij oude chef mag een nieuwe leasebak uitzoeken.
Helaas zijn deze week bij hun (mijn oude werkgever dus) de leasebedragen behoorlijk naar beneden geschroeft. Ze hebben nl. een paar mln. minder winst gemaakt.

Hij kan nu kiezen tussen een O2 Combi 1.9 TDI Ambiente Attractive Bussines of een Toyota Auris 2.0 D-4D-F Executive Navigator.

Ik heb hem de O2 aangeraden maar ik ben redelijk bevooroordeeld. :D
Hebben jullie suggesties?

Zijn wij met z'n allen dan niet bevooroordeeld ???
Tja je zou L&K kunnen vragen, de enige niet bevooroordeelde op dit forum !

sitechris

Donateur
heb je de auris wel eens van binnen gezien? Je haakt direct af. Zeer goedkoop aandoend interieur. Dus neem je collega gewoon mee naar de Toyota dealer, dan kan hij het zelf ervaren.

heb je de auris wel eens van binnen gezien? Je haakt direct af. Zeer goedkoop aandoend interieur. Dus neem je collega gewoon mee naar de Toyota dealer, dan kan hij het zelf ervaren.

en vergeet dan niet hem uit te nodigen eens goed de Octavia te bekijken (voorzover - ie dat uit zichzelf al niet doet of gedaan heeft). Weet zeker dat de keus dan niet moeilijk meer is.

vdijk

Lid
het zijn wel heel verschillende soorten auto's.
De auris is een kleine hatchback en de O2 is een combi, het is niet echt te vergelijken vind ik

het zijn wel heel verschillende soorten auto's.
De auris is een kleine hatchback en de O2 is een combi, het is niet echt te vergelijken vind ik

Klopt vdijk dat ben ik helemaal met je eens.

Ik rijd zelf in een Avensis (tot 8/10) en heb wel eens in een Auris gereden als de Avensis in de garage stond voor een beurt. Het is best een fijne auto vond ik maar toch echt niet te vergelijken met een Skoda Octavia. Die auto is een klasse groter en voor hetzelfde geld toch iets rijker uitgerust. Het enige waar je misschien voor zou kunnen gaan is de reputatie van Toyota's want het is zeker 1 van de betrouwbaarste merken die er zijn.

LenK

Forumguru
Gaan jullie goed?

Ik adviseer een Skoda

Toyota + de motor
Skoda + vormgeving in- en exterieur, ruimte, praktischer

TL@

Forumguru
Ik heb de Auris ook al eens meegehad als vervanger, best een degelijke auto maar helemaal niet naast een O2 te zetten. Zelfs iemand die met de ogen dicht zonder kennis van auto's moet kiezen, zal de O2 kiezen. Veel ruimer en volwassener en beter afgewerkt dan de Toy.

jaspernl

Actief lid
Met de RoomsteR ?? Ja joh perfect !!
Kan je die wagen echt aanraden !!! :D :yeah:
[offtopic]

Ik was trouwens tóch weer aan het twijfelen geslagen door die recente prijsverlaging van de O2... Suf he...
Ik vind de RR best ok, maar toch blijft het een rationele keuze....
Totdat je erin rijdt; that's true....

[/offtopic]

Bovenaan Onderaan