O2 Combi of Auris

van inkel

Forumguru
De juiste keuze gemaakt.

Hij is toch verstandig geweest en heeft een O2 Combi 1.9TDI EAB in de kleur Anhracite Grey Metalic bestelt.

Hoi,

Mij oude chef mag een nieuwe leasebak uitzoeken.
Helaas zijn deze week bij hun (mijn oude werkgever dus) de leasebedragen behoorlijk naar beneden geschroeft. Ze hebben nl. een paar mln. minder winst gemaakt.

Hij kan nu kiezen tussen een O2 Combi 1.9 TDI Ambiente Attractive Bussines of een Toyota Auris 2.0 D-4D-F Executive Navigator.

Ik heb hem de O2 aangeraden maar ik ben redelijk bevooroordeeld. :D
Hebben jullie suggesties?

ZeroNRG

Senior Member
Mijn eigen lease keuzen was tussen:

1. Ford Focus Wagon (nieuwe versie)
  2. Toyota Avensis
  3. Skoda Octavia Combi
Mijn bevinding was als volgt:

Ford Focus Wagon: fijne auto, lichte diesel motor (1600), prettig stugge vering, goedkoop interieur, knoppen zitten niet op de plaats waar je ze verwacht

Toyota Avensis: ruime station, 2.0 dieselmotor, goede wegligging, richting aanwijzer en knopjes ogen goedkoop (richting aanwijzer leek uit een oude toyota te komen)

Skoda Octavia Combi: ruime instap, prettige stoelen, knopjes op de juiste plaats, rij eigenschap prima

Uiteindelijk de Octavia gekozen omdat ik daar echt het stap-in-en-rij-zonder-problemen-direct-weg gevoel had.
Uiteindelijk was het het alles erop en eraan wat de doorslag gaf.

Binnenkort toch de dealer even lastig vallen voor een proefrit en beoordeling van de O2 restyle :)

van inkel

Forumguru
Hij is toch verstandig geweest en heeft een O2 Combi 1.9TDI EAB in de kleur Anhracite Grey Metalic bestelt.

De Antracite was niet meer uit voorraad leverbaar en hij krijgt nu de koffie kleur. Ze hebben de EAB 1.9 TDI Combi alleen nog in cappucino, brilliant silver en satin grey.

Bovenaan Onderaan