O2 deurpaneel gepopnagelt itt VW (geschroefd)

goedzo! Generaliseer alle monteurs even. Ieder monteur is gehaast. dat komt omdat iedere klant voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. typisch oorzaak gevolg geval.

Neemt niet weg dat in ieder vakgebied knuppels rondlopen.

LenK

Forumguru
Als het er over gaat dat een monteur gehaast werkt kun je beter met het vingertje naar zijn baas wijzen dan naar de klant.
En de baas zal weer naar de importeur kunnen wijzen. Daar zitten de echte zakkenvullers.

Het gaat er om dat jij in één klap maar even roept dat alle monteurs knoeiers zijn die als een olifant in een porseleinkast door je auto heen razen. Er zijn god zij dank meer monteurs die hun vak verstaan en dienstverleners zijn in hart en nieren.

Dennis

EdK

Forumguru
goedzo! Generaliseer alle monteurs even. Ieder monteur is gehaast.

iedere monteur is gehaast ??
Over generaliseren gesproken.
Je laat je gek maken of niet, maar mijn ervaring is dat ik het liever even iets rustiger aan doe en alles van te voren bekijk en dan pas aan de slag ga.
En weet je wat het leuke van deze aanpak is ??
Vaak ben je eerder en netter klaar dan die gasten die zich gek laten maken door hun klant of werkgever en dan ook door de stress die ze opgelegd krijgen de boel van een ander ook nog slopen !
:regels::ahum:

Ronnie

Forumguru
Vorige maand(na de meeting) mijn paneel eraf gehad....
Popnagels waren 6 mm alu, netjes met 10 mm boor de kop erafgeboord (10 stuks), deurchassis (gegalvaniseerd) eraf gehaald, resten van de popnagels uit het portier getrokken, (tussendoor c.v. gerepareerd) gaten ingespoten met blanke tectyl en paneel weer teruggeplaatst met 10 nieuwe popnagels 6 mm. en een schaartang.. Null problemo!!

Bovenaan Onderaan