(O2 FL RS) omgevingsverlichting spiegels O2FL

Happyman

Forumguru
Ik heb vandaag de gloeilampjes in mijn buitenspiegel vervangen door LED'jes. Van te voren wilde ik eerst even weten wanneer de lampjes nu precies aan gaan. Maar na diverse testen gebeurde er niet veel. Waarschijnlijk werken ze pas als het schemerig/donker is!? Heb de LED'jes dus nog niet kunnen testen. Maar het vervangen ervan viel mij reuze mee. Nog geen 5 minuten per spiegel. Ben benieuwd naar het resultaat.

Jee13

Forumguru
Ik hoop dat je rekening hebt gehouden met de polariteit van de LED, anders doen ze het nog niet,

Volgende keer stukje tape op voorruit thv sensor dan gaan ze wel aan bij openen auto/deur

Happyman

Forumguru
Ik heb net de ledjes even getest. Alleen de linker deed het. Toen ik het ledje in de rechter spiegel had omgedraaid deed deze het ook. Oftewel ik had geen rekening gehouden met de polariteit :facepalm:.

Komt een flink stukje licht uit. Kortom ik ben zeer te tevreden.

Het viel mij wel op dat als ze niet horen te branden er toch een heel klein beetje licht vanaf komt. Maar het mag geen naam hebben. Als de boel op slot gaat dan gaan ze wel volledig uit.

ertromp

Forumguru
Absoluut een aanrader led als omgevingsverlichting:

p1020833-jpg.23052

Een bak licht extra erbij.

technobear

Actief lid
Welke leds moet ik daarvoor bestellen? Was dat via leddel.nl?

Als ik de lotto ook maar kon raden van de eerste keer ;)

technobear

Actief lid
Thx kan je ze mailen, mss ineens ff kijken voor nummerplaat, interieurverlichting en kofferverlichting, wat houdt de actie in?

Bovenaan Onderaan