[O2] Hij is besteld !

Okki

Donateur
Re: Hij is besteld !

Hier een kleine collage van "all the goodies" die ik erbij besteld heb (voor eigen rekening)

* opbergtas groot
* dakdragers
* sunny boys achter (uitneembare zonwering)
* radio/cd speler Melody
* Parrot CK3100 Blue Tooth handsfree carkit
* lichtmetalen velgen Interaction OCS Madrid 6,5Jx15"
* Milotec chroom ringen voor om de climatic
* brilhouder uit de Elegance
* kentekenplaathouders zonder reclame

Bijlagen

• 47433-collcollor3.JPG
    47433-collcollor3.JPG
    67,4 KB · Weergaven: 11

Ad_O2

Lid

Lekker compleet tuutje
cool.gif

Okki

Donateur

Korte update:

Vandaag met de dealer gebeld. Auto staat voor productie in de planing voor deze week (week 9)
De auto's van week 7 zijn echter net productiegereed gemeld. Volgens hem 2 weken vertraging.

Verder: morgenochtend de laatste rit in mijn O1 (gaat naar mijn nieuwe collega). Ik krijg dan een paar weken een huurauto.............een.....O1!
yeah.gif

Van het weekend de auto ZEER grondig gereinigd, van binnen en van buiten. Wieldoppen gereinigd met speciale borstel (handig), zien er weer als nieuw uit.
Vandaag nog even de wielkasten schoongemaakt (vooral de voorste wielkasten beneden achteraan, even lipje opzij houden en dan de hogedruk reiniger erin)

Morgenochtend nog even door de wasstraat voor het laatste vuil en dan......
407.gif
ik ga hem missen!

ad5000

Actief lid

Tip....
Maak morgen na het wassen een mooie foto en hang deze samen met een aanhanger kentekenplaat in je schuur/garage.

Zo hou je hem voor altijd bij je
grin.gif

Okki

Donateur

Heb geen trekhaak
407.gif

Maar goed idee, had ik eigenlijk alleen van het weekend moeten doen. Morgen schijnt het "vies nat klereweer" te worden, aldus Ed Aldus van Radio Rijnmond (het stormt hier nu al aardig)

ad5000

Actief lid

Geeft niets, kan je toch gewoon bij de Brezan o.i.d. een plaatje laten maken voor een tientje, alleen dat weer kan je dan ff niet regelen...
945.gif

Dutch4x4

Senior Member

En straks alweer een O1-rijder minder op het forum...

Nou ja, komt iets heel moois voor terug!

Okki

Donateur

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

En straks alweer een O1-rijder minder op het forum...
Nou ja, komt iets heel moois voor terug!

[/ QUOTE ]

Inderdaad...de auto netjes aan de collega afgegeven (nog even een laatste zeempje erdoor) en een fototje gemaakt van de km-stand. 's-Middags bij de dealer de tijdelijke auto opgehaald.....nou dat voelde wel ERG vertrouwd aan hoor. Mooie kleur ook (had ik ook genomen als ik een O2 combi had gemogen). Zelfde motor (iets minder los gereden), niet zo'n mooie schakelpook als ik had en........die letters achterop
ahum.gif

Bijlagen

• 48364-watisdit.JPG
    48364-watisdit.JPG
    48 KB · Weergaven: 14

Jpoers

Lid

Zeer mooie wagen, Als ze de skoda rijder echt gaan volgen kan je maar beter voor extra koffie zorgen aangezien ze zometeen allemaal op je oprit staan.

nog even volhouden tot de nieuwe!!

Okki

Donateur

Nog even een fotoje: oud en iets nieuwer naast elkaar!

Bijlagen

• 48555-Volg1.JPG
    48555-Volg1.JPG
    73,9 KB · Weergaven: 9

Ad_O2

Lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Nog even een fotoje: oud en iets nieuwer naast elkaar!

[/ QUOTE ]

Oude paint piraat
1761.gif
(kenteken)

Dank...

als het goed is medio maart...
dan nog een Parrot 3100
623.gif
in laten bouwen en klaar is Okki!

[/ QUOTE ]
Heb ook een parrot 3100 in laten bouwen, zelf gekocht en is voor aflevering door de dealer mooi ingebouwd, tussen de luchroosters, net onderr het noodknipperlicht.
Het mooie is dat het direct, na pairing, goed werkt, geluid overv de boxen van de radio, ben zeer tgevreeden over dit systeem!
succes met het wachten.., wordt beloond!
yeah.gif

Okki

Donateur

Vandaag even bij de dealer geweest om de perikelen van de microfoon inbouw Parrat 3100 te bespreken. "Ik laat het wel even zien, zegt de verkoper" Wat bleek: DE AUTO IS AFGELOPEN VRIJDAG BINNEN GEKOMEN!

Helaas geen goed fototoestel bij me, wel een GSM-etje. Dan zo maar. Jongens......nog even.......
yeah.gif

Bijlagen

• 49730-hij is er.JPG
    49730-hij is er.JPG
    91,8 KB · Weergaven: 12

Okki

Donateur

Ja, hoe dichter bij het komt, hoe erger het wordt. Ik zei nog "nou, pak hem maar in!". Maar ja, eerst nog kenteken platen erop, poetsen e.d. dus....kriebel, kriebel, kriebel!

Okki

Donateur
Hij wordt afgeleverd!

Vandaag gebeld door de dealer: kenteken is bekend, aflevering a.s. vrijdag om 11.00 uur!

Ik lijk wel een klein kind: nog maar 3 nachtjes slapen !

ad5000

Actief lid
Re: Hij wordt afgeleverd!

Ziet er goed uit Okki, kan je eigenlijk nog wel slapen?
1761.gif

Die van mij wordt volgende week gemaakt en dan nog drie tot vier weken.....wachten, zucht.

Hetzer

Forumguru
Re: Hij wordt afgeleverd!

Vandaag gebeld door de dealer: kenteken is bekend, aflevering a.s. vrijdag om 11.00 uur!

Ik lijk wel een klein kind: nog maar 3 nachtjes slapen !

[/ QUOTE ]

ziet er goed uit ,de kleur staat hem goed, ik hoop dat je nog je rust kan bewaren tot vrijdag!!!!!!!

p.s Je weet het kenteken al ziet je nog in de T-nummering of al in de X-nummering?

Bovenaan Onderaan