Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Exciter, ik rij mijn Fabia Combi ook door een wasstraat met textiele lappen. Dat lijkt me inderdaad het beste voor de lak. Voor het drogen gaat er een soort fohn vlak over de wagen. Daar ben ik wel angstig voor. Is dat bij jouw wasstraat ook? En klap je de antenne dan naar beneden of niet? Ik laat de antenne van mijn nieuwe 2.0 L&K overeind staan omdat de antenne bij neerklappen achter de wagen uit steekt en ik bang ben dat die fohn 'm dan afknapt. Maar ook bij het overeind laten staan ben ik er eigenlijk niet gerust op. Mijn vorige Fabia Combi 1.4 Mpi Elegance had een antenne die eraf kon en dat was wel prettiger. Ik lees graag wat jij doet met je antenne in de wasstraat met textiele lappen en of daar ook zo'n fohn zit.
niks mis mee, vroeger moest ik ook altijd de televisie kanalen veranderen voor mijn vader. (pre afstandsbediening tijd, later kwamen de eerste modellen met een draad van de afstandsbediening naar de t.v.)
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Volgende stap is stemherkenning denk ik. /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif
[/ QUOTE ]
Dus je zegt tegen je velgen: "Wordt schoon" en dan.... /forum/images/graemlins/rockon.gif
Volgende stap is stemherkenning denk ik. /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif
[/ QUOTE ]
Dan kan je met je stem de autodeuren openen /forum/images/graemlins/smile.gif
[/ QUOTE ]
Dan kan je met je stem de autodeuren openen /forum/images/graemlins/smile.gif
Even terug ter zake van een kromgebogen antenne heb ik geen last want ik was mijn auto altijd zelf met de hand en persoonlijk vind ik dit de beste manier omdat je erg hardnekkige vlekken+insecten beter kunt verwijderen en merk je dan ook kleine carroseriebeschadigingen bv. steenslag op en werk je deze bij met een lakstift.
@droopy: En zeker als je er dan ook nog die hulp uit het tweede filmpjes bij krijgt... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.