O2 in de wasstraat

VEEJAY

Forumguru
@dutch: Je zoontje hoeft niet te bukken om de velgen te doen? Handig, denk dat ik ook maar kinderen neem hahah

Wiseguy

Actief lid
er zitten zowel voor- als nadelen aan kinderen VeeJay, dus.... bezint eer ge begint! /forum/images/graemlins/grin.gif

Exciter, ik rij mijn Fabia Combi ook door een wasstraat met textiele lappen. Dat lijkt me inderdaad het beste voor de lak. Voor het drogen gaat er een soort fohn vlak over de wagen. Daar ben ik wel angstig voor. Is dat bij jouw wasstraat ook? En klap je de antenne dan naar beneden of niet? Ik laat de antenne van mijn nieuwe 2.0 L&K overeind staan omdat de antenne bij neerklappen achter de wagen uit steekt en ik bang ben dat die fohn 'm dan afknapt. Maar ook bij het overeind laten staan ben ik er eigenlijk niet gerust op. Mijn vorige Fabia Combi 1.4 Mpi Elegance had een antenne die eraf kon en dat was wel prettiger. Ik lees graag wat jij doet met je antenne in de wasstraat met textiele lappen en of daar ook zo'n fohn zit.

Karstieman

Forumguru
Zo'n fohn kan best vlak over de auto gaan en je antenne aanraken hoor. Daarvoor is ie (de antenne) flexibel gemaakt /forum/images/graemlins/smile.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@dutch: Je zoontje hoeft niet te bukken om de velgen te doen?

[/ QUOTE ]

Picture this: 20-spaaks-velgen en twee kinderhandjes. There is no better match. En hij stelt er een tróts in! Blinken doen ze.

VEEJAY

Forumguru
niks mis mee, vroeger moest ik ook altijd de televisie kanalen veranderen voor mijn vader. (pre afstandsbediening tijd, later kwamen de eerste modellen met een draad van de afstandsbediening naar de t.v.)

sunnyboy

Senior Member
Volgende stap is stemherkenning denk ik. /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif

VEEJAY

Forumguru
Volgende stap is stemherkenning denk ik. /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif

[/ QUOTE ]

Dus je zegt tegen je velgen: "Wordt schoon" en dan.... /forum/images/graemlins/rockon.gif

Wiseguy

Actief lid
Dus je zegt tegen je velgen: "Wordt schoon" en dan.... /forum/images/graemlins/rockon.gif

[/ QUOTE ]

Dat zou gaaf zijn ja.... dat scheelt veel boenwerk.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Karstieman

Forumguru

[/ QUOTE ]

Dan kan je met je stem de autodeuren openen /forum/images/graemlins/smile.gif

Karstieman

Forumguru

[/ QUOTE ]

Dan kan je met je stem de autodeuren openen /forum/images/graemlins/smile.gif

rickske

Actief lid
Even terug ter zake van een kromgebogen antenne heb ik geen last want ik was mijn auto altijd zelf met de hand en persoonlijk vind ik dit de beste manier omdat je erg hardnekkige vlekken+insecten beter kunt verwijderen en merk je dan ook kleine carroseriebeschadigingen bv. steenslag op en werk je deze bij met een lakstift.

Droopy

Actief lid
De twee filmpjes hierboven zijn dus het bewijs dat poetsen met de hand beter is dan een wasstraat

Wiseguy

Actief lid
@droopy: En zeker als je er dan ook nog die hulp uit het tweede filmpjes bij krijgt... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Bovenaan Onderaan