O2 met AP schroefset

Noord26

Forumguru
in welke zin dan @Noord26 ?

hoe meer naar buiten hoe lager de wagen lijkt? :pieker:

Juist andersom. Hoe meer een velg naar buiten staat, hoe meer band je in feite ziet, waardoor de ruimte tussen band en wielkast groter lijkt. En hoe meer naar binnen, des te opgevulder ziet de wielkast eruit. Optisch bedrog.

Skodatek1

Forumguru
Vanmorgen bij Kean Suspension in Evergem (B) geweest en de ultra low veren laten plaatsen.
Heb nog zeker 5 cm schroefdraad over, na de winter komen er 18 inch met getrokken banden onder, zo kan ik voor nog 1 a 1,5 cm zakken en acheter ca 1 cm.
Is wel een stuk stugger maar niet onaangenaam.
10609653_10202945925594766_49890984312754424_n.jpg

fiestaman

Forumguru
De mannen van kean, super kerels die echt alles kunnen, mooi resultaat.
Heb je nog een foto van voor de kortere veren?

fiestaman

Forumguru
Dat zou voor mij eigenlijk al meer dan genoeg zijn. Samen met men 19".
Wat kosten trouwens die kortere veren?

Skodatek1

Forumguru
155 euro per as dus 310 bij elkaar, komen alleen nog montagekosten bij van 75 euro.
Maar is het geld meer dan waard :D

fiestaman

Forumguru
Dan begint het al redelijk duur te worden, en te veel geld heb ik er ni voor over. Hoop gewoon dat hij laag genoeg gaat, zoals men weitec vroeger :)

s-line

Forumguru
155 euro per as dus 310 bij elkaar, komen alleen nog montagekosten bij van 75 euro.
Maar is het geld meer dan waard :D
En over een jaar een paar lekke dempers want die zijn niet gemaakt om zo laag hun werk te doen. H&R ultra low heeft ook aangepaste dempers anders zou je ook de ultra low veren op je gewone H&R set kunnen zetten.
Ik heb ook nog "korte" veren voor vooraan liggen,maar ik heb ze eraf gehaald omdat ik de auto toch wel minder strak vond rijden.

Skodatek1

Forumguru
Ja kan zijn, we zullen zien, maar ik denk niet.

Ik wil na deze set een gepfeffert.com versie nemen en die zijn sowieso op elkaar afgestemd dus.

Heb al een keer gele koni's gehad met aangepaste Intrax veren en meer dan 5 jaar in gereden, zonder lekke dempers en deze waren eigenlijk ook niet bestemd om zo laag te gaan.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan