In de optielijst van de auto staat de optie "hoofairbags". Ik denk dat het juist hetzelfde is dan gordijnairbags. Ze zitten niet standaard op de octavia (in België)./quote]
ik rij ook met een Belgische 02 4X4 en ik heb wel hoofdairbags/gordijnairbags. op de elegance uitvoering (zoals de mijne) zitten ze echter wel standaard op...
@deedzj:ik zie net dat je een ambiente hebt besteld,als je dan toch zo graag die hoofdairbags wou,waarom heb je dan géén elegance gekozen?
de elegance heeft bv standaard:hoofdairbags,middenarmsteun,cruise control,autom. airco enz..kortom een boel fijne snufjes die je standaard krijgt...
destijds toen ik mijn 02 4X4 kocht,was het eigenlijk ook de bedoeling om een ambiente aan te kopen,maar ik wou een middenarmsteun,cc,autom. airco,4 electronische vensters enz..
kortom de ambiente kwam dan duurder uit dan de elegance,als ik al mijn optie's op de ambiente zou nemen,daarom ik heb toch voor de elegance gekozen daar deze al een gedeelte standaard heeft vant wat ik wou en dus goedkoper was...