O2 RS tdi Combi besteld

Jeje

Lid
het idee is goed maar toch wil ik er niet dood in gevonden worden.En ik meen gelezen te hebben dat als je veel snelweg rijdt en een "sportieve" rijstijl (lees veel en vaak hard rijden:ahum: ) hebt dat hij dan niet echt zuinig ofwel zuiniger is dan een andere vergelijkbare auto (en dan bedoel ik geen andere hybride, maar een diesel of benzine auto van ong dezelfde klasse)

TL@

Forumguru
het idee is goed maar toch wil ik er niet dood in gevonden worden.En ik meen gelezen te hebben dat als je veel snelweg rijdt en een "sportieve" rijstijl (lees veel en vaak hard rijden:ahum: ) hebt dat hij dan niet echt zuinig ofwel zuiniger is dan een andere vergelijkbare auto (en dan bedoel ik geen andere hybride, maar een diesel of benzine auto van ong dezelfde klasse)

Dat is waar, voor de zuinigheid moet je dat ding niet kopen.
Ik heb een testrit gedaan en daarna wees de boordcomputer een gemiddeld verbruik aan van 7l/100km en dan heb ik maar 1 keer gas plank gegeven.

Ik heb nu een Passat 1.9TDI als aanloopwagen, daarmee haal ik 6.5l/100km en ik rijd daarmee gelijk een varken :D
Op een rustige trip zit ik zelfs onder de 6l/100km.

Dus zuinig is die Prius zeker niet, verre van zelfs.

djriet

Nieuw lid
Ben vandaag bij de dealer geweest. 3 maart wordt hij afgeleverd!!!!

Geen 2 weken meer wachten dus!!! Gaaaaaaf, kannie wachten!

Ik heb er van de week ook en besteld, maar dan in het blauw, twijfelde nog of ik even zou wachten tot week 14, dan is de common rail 170 pk te bestellen.
Heb de knoop doorgehakt omdat ik dan waarschijnlijk wel de tdi push ga missen. Heb nl proefgereden in de nieuwe A4 tdi.

Heel grappig vind ik dat, dat iemand blij is dat ie z'n A6 mag inruilen terwijl het mijn droomauto is.

Klinkt misschien gek ja maar ik kan niet wachten.

Ik heb in de RS gereden bij de importeur en ik was er echt weg van.

Natuurlijk is de A6 een wereld auto, echter mij niet sportief genoeg kwa rijgedrag en als je dat wel wilt dan moet je toch een S-line nemen en minimaal een 2.7 TDI. Dan wordt hij echt onbetaalbaar, daar ga ik geen bijtelling over ophoesten.

djriet

Nieuw lid
Yep, gisteren om half 10 de car opgehaald. Helemaal goed, staat inmiddels 110km op :-)...

Ben alleen niet te spreken over het resoneren van de 12 speakers, daar ga ik nog voor terug. Voor de rest: TOP

___JC___

Forumguru
Goed verhaal!
Die speakers opzicht zijn wel goed maar de plaatsing is ruk. Het materiaal is te dun en fragiel zodat alles mee trilt. De deuren moeten voorzien worden van MDF platen waar de speakers in vast gezet worden. Dan is de trilling wel weg.

vdijk

Lid
Yep, gisteren om half 10 de car opgehaald. Helemaal goed, staat inmiddels 110km op :-)...

Ben alleen niet te spreken over het resoneren van de 12 speakers, daar ga ik nog voor terug. Voor de rest: TOP

ben benieuwd naar de foto's

gefeliciteerd met je nieuwe auto

12 speakers ? is dat een optie? ben zel faan het kijken voor de O2 combi attractive business edition... maar daar zie ik maar 8 speakers staan

van inkel

Forumguru
aha okeej, maar hou is de sound icm de colombus met 8 speakers iemand daar ervaringen mee?

Ik vind het persoonlijk goed genoeg klinken, maar voor een audiofiel zal het niet goed genoeg zijn.

Als de auto van mezelf was, en er langer dan drie jaar mee moest rijden, had ik er minimaal andere speakers in gezet.

Bovenaan Onderaan