Constant
Erelid
Ik neem aan dat we daarvan nog een testverslag gaan krijgen :grin:Half uurtje later kwam ik op een verlaten parkeerterrein om nog ff ESP/ASR/ABS met de winterbanden te testen
Ik neem aan dat we daarvan nog een testverslag gaan krijgen :grin:Half uurtje later kwam ik op een verlaten parkeerterrein om nog ff ESP/ASR/ABS met de winterbanden te testen
Nope, want na 1 x 360-je, moest ik dat 'petje' gaan helpen...Ik neem aan dat we daarvan nog een testverslag gaan krijgen :grin:
Idd. Mijn ASR hoefde nauwelijks in te grijpen toen ik wegreed. Ik was eerder bang dat z'n typische petjes voorspoiler achter zou blijven in die greppel (nou ja greppel, meer een flinke geul zeg maar)Zal nog wel meevallen, petje zat waarschijnlijk niet heel vast maar juist genoeg om zichzelf niet vrij te krijgen.
Dit is exact hoe ik het ook geleerd heb. In theorie zou het niet veel uit moeten maken, maar dit is wel de veiligste manier.hulpaccu[/B].
2- Plus (rood) aan de lege accu.
3- Min (zwart) aan motorsteun of accupool van hulpaccu.
4- Min (zwart) aan motorsteun of accupool van lege accu.
Zal nog wel meevallen, petje zat waarschijnlijk niet heel vast maar juist genoeg om zichzelf niet vrij te krijgen. Zolang je dit niet teveel met slippende koppeling doet kan dat geen kwaad. Is ongeveer zelfde als aanhanger trekken.
idd,dat is waar,heb met mijn 02 ook al een vw lt bestelbus (2 ton) vant werk voort getrokken,moest toen ook een kleine hellingen op rijden.
heb toen ook 2 pogingen moeten doen,de eerste keer sleepkabel aangespannen en gewoon willen vooruit rijden maar kreeg te veel weerstand daar de 02 al half op die hellingen stond...
bij de 2e poging de kabel dubbel gedaan =kortere kabel en toen de 02 achteruit laten bollen tot bijna tegen de vw bus en mee terug vooruit gereden en toen kwam de hele handel in beweging zonder al te veel moeite...:crazy:
bij deze dus een foto van de helling en de vw-bus,toen ik de vw naar boven heb getrokken lag nog kiezel op de helling...intussen werd alles geklinkerd...
Heeft zo'n 4x4 geen low gear erop zitten? Dan trek je met gemak die 2 ton de heuvel op zonder een centje pijn aan de koppeling.