[O3] Columbus scherm losmaken

Monteurtje

Forumguru
Nee ligt geen losse stekker achter.
Het beste is een kabel naar zekeringkast trekken.
Ik neem aan dat die ruimte goed genoeg ventileert, er kan ook een dubbel din radio in en die vult wel die hele ruimte.

blauwkeut

Forumguru
@lugolux78 Ik heb de stroom afgetapt uit de zekeringkast in het dashboard links. Lader zit ook daar gemonteerd, dan enkel een kabeltje door de dash getrokken naar achter de Columbus.

Dit zit achter het scherm trouwens... Ruimte genoeg dus...

IMG_1294_tn.jpg

@Joske - omdat ik het scherm er toch nog even uit moest hebben omdat ik met een rammeltje zit in die regio; kabeltje van mijn lader extra gefixeerd en hopen dat het dat was ;)
Dit is het scherm van de Columbus:

IMG_1298_tn.jpg

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Mooi schermpje en goedkoper te vervangen als die het begeeft. Nu vraag of het scherm van een columbus over gezet worden kan maar zal vermoedelijk. Wel niet

MartijnW

Actief lid
@lugolux78 Ik heb de stroom afgetapt uit de zekeringkast in het dashboard links. Lader zit ook daar gemonteerd, dan enkel een kabeltje door de dash getrokken naar achter de Columbus.

Dit zit achter het scherm trouwens... Ruimte genoeg dus...

@Joske - omdat ik het scherm er toch nog even uit moest hebben omdat ik met een rammeltje zit in die regio; kabeltje van mijn lader extra gefixeerd en hopen dat het dat was ;)
Dit is het scherm van de Columbus:

Moeten we dit nu laten zien, er zijn vast heel andere ogen die dit graag zien om te weten hoe het uit de auto kan...

Bovenaan Onderaan