Mijn vrouw vind de kleur ook super (heeft m al in het echt gezien uiteraard). Er bestaat een mogelijkheid dat Metal Grey (ivm levertijd) word omgezet naar de topaz Brown...
Aangezien de achterbumper een redlijk groot oppervlak heeft en daardoor redelijk krasgevoelig lijkt zit ik er aan te denken om iets van bescherming op de achterbumper te zetten, nu zie ik via superskoda alleen een stainless steel variant van een beschermstrip, maar dat lijkt me niet echt mooi, voor de HB is er ook een zwarte verkrijgbaar, maar zie deze niet voor de combi staan, en weet trouwens ook niet of zwart mooi zal staan.
Daarnaast dacht ik dat transparante plastidip misschien ook nog wel een optie zou kunnen zijn, maar daar heb ik ook totaal geen ervaring mee.
Iemand nog ideeën, suggesties of tips?
Tijdens het zoeken naar mogelijkheden kwam ik ook nog remklauwverf tegen, denk dat gele klauwen best mooi zouden kunnen staan icm het bruin. ... heb alleen geen idee hoe ik die verf erop zou kunnen krijgen met mijn twee linkerhanden..
nu zie ik via superskoda alleen een stainless steel variant van een beschermstrip, maar dat lijkt me niet echt mooi, voor de HB is er ook een zwarte verkrijgbaar, maar zie deze niet voor de combi staan, en weet trouwens ook niet of zwart mooi zal staan.
Iemand nog ideeën, suggesties of tips?
Kennelijk tóch nog niet 100% overtuigd nu ik gisteren tot twee maal toe een bruine O3HB voorbij zag rijden op de snelweg. Ga toch twijfelen tussen bruin en zwart nu.., hmmm.Schitterend! Ik twijfelde soms nog wat over de kleur, maar ben er nu helemaal van overtuigd dat de keuze blijft zoals-ie is: Topaz Brown (in de HB-uitvoering welteverstaan)!
Je maakt het me er niet makkelijker op @CoesDoes! Varsseveld ligt niet op de hoek.., ga er even een nachtje over slapen! Bedankt voor het aanbod in elk geval!Ik ben zaterdag in Varsseveld en waarschijnlijk is @Majefloti er ook met een zwarte, je zou zelf kunnen komen kijken naar het verschil
(Hoewel het natuurlijk wel bij beide om een combi met chroom gaat wat toch ook een verschil is t.o.v. jouw HB)
Mijn ervaring is dat je een kleur het beste in het echt kan zien, maar zelfs nadat ik een bruine HB had gezien was ik nog niet echt overtuigd, komt waarschijnlijk ook omdat het Topaz Brown echt een kleur met meerdere gezichten is
Herken de twijfel, had zelfde tussen platin grey en cappu beige. Erg blij met mijn keuze, temeer omdat er al zoveel platin grey afgeleverd worden. Mijn collega heeft ook een Topaz Brown ABL en vind die er sjiek uitzien. Zwart is zwart, en je blijft je een slag in de rondte poetsen.Lastig, lastig, lastig. Met zwart speel ik op save voor mijn gevoel, met bruin heb je iets anders dan standaard/saai..