O3 L&K uitvoering

Joske

Forumguru
en ik zie ook enkel een 1.8TSI met 180 trappelende paardjes ;) of een 2.0TDI met 150 paardjes

Noord26

Forumguru
Afgezien van bepaalde gebruikte kleuren, ander soort velgen en logo's zie ik geen dingen die niet standaard op een Elegance BL zitten of er als optie leverbaar daarop (zonnedak, sound-system, electr stoelen met leder/alcantara, etc.) op zijn?

CDK

Forumguru
L&K is een luxe pakket van 8k dacht ik op de Superb, veel opties zijn ook los op een elegance verkrijgbaar voor nóg meer € ;)

Noord26

Forumguru
@Joske, letterlijk zei je bijzonder weinig verschil; dat kun je breed interpreteren. Ik geef concreet aan wat er anders aan te zien is, of juist niet aan te zien is. En tot op heden kom ik zelfs niets tegen (op bepaalde kleuren, type velgen en logo's na) wat een L&K exclusief maakt. Want al die zaken zijn leverbaar als optie op een Elegance BL.

Joske

Forumguru
dus hééél weinig verschil met een elegance.. :lezen:

Maar mij gaat het hem eigenlijk om wat er standaard op de Elegance zit en dat te vergelijken met een L&K. Want idd, zoals Corné al aangaf, zo een pakket heeft een behoorlijke meerprijs natuurlijk.

Noord26

Forumguru
L&K is een uitvoering (met alle toeters en bellen), geen optiepakket. Zoals een Ambition of Elegance dus.

@Corné de Kluijver: Elegance BL of L&K scheelt maar liefst €12.000,- op een SuperB. Waarvan je €6.000,- betaald voor een ander kleurtje en logo's.

:D

Laatst bewerkt:

030

Forumguru
Het voordeel van een L&K kan zijn dat je een dikke diesel in standaard trim kan duwen. Zonder RS toeters en bellen dus.

peterrapid

Forumguru
In L&K is het 150PK dacht ik ipv 184PK in RS of ben ik verkeerd ? Enne aan @030 dacht da ik een RS had zonder bellen en met 1 toeter maar ben blij dat ik meer krijg dan ik had besteld :deuk:

030

Forumguru
Nee, komt ook als 184 en in verbeterde vorm, namelijk met de optie voor 4x4. Laat die RS diesels maar komen tijdens een stoplichtsprintje.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan