[O3] Video Out

Falcon

Donateur
Als je het zo het prettigste vindt, moet je het zeker zo doen.

Misschien kan je gewoon een mediaspeler (type Rasberry Pi) kopen en losse schermpje achteraan, dan beslis je nog steeds zelf wat je op zet maar dan niet op de Columbus. Lijkt me handiger, dan moet je niet sleuren met DVD's maar gewoon alles op een USB-stick of hard schijf.
Filmpje/muziek kiezen kan dan met de smartphone:
weblink02-640x426.jpg

De oplossing van mij heeft dit dus op een iOS-device.

Pi draadje is altijd leuk inderdaad. :)

Gixxer

Lid
Gewoon even voor mijn beeldvorming... waarom wil men zo graag beeldschermen aansluiten op een, in dit geval, Columbus?

Tien jaar geleden kan ik dat nog begrijpen maar vandaag de dag leven we in een iPad tijdperk en is het m.i. toch makkelijker om een beugeltje en een ipad achterin te plaatsen? Jij kan lekker je eigen muziek luisteren en de kids lekker een filmpje kijken met de hoofdtelefoon op.
Dat zal ik je uitleggen:
Het kind in kwestie is 5 jaar oud en met enige regelmatig een beetje onhandig.
Wanneer ik een iPad aan de stoel bevestig met een foei lelijke beugel, kan ze niet bij het display om e.e.a. te selecteren.
Wanneer ik het haar in handen geef en ik moet een keer stevig remmen, heb ik dat ding in mijn nek.
Dus voordelen iPad:
Eenvoudig te bedienen, wanneer in de hand
Helemaal van deze tijd :rockon:
Nadelen iPad:
Lelijke beugel aan de stoel
Kwetsbaar
Kabels door de auto, aangezien je die dingen niet permanent laat zitten
En ik heb de Hoofdsteunen al, dus geen zin in dubbele investering :maakmegek:

Renzo4000

Forumguru
Prima toch? Zoals gezegd probeer ik niemand te overtuigen... en wat praktisch/mooi is voor de een is voor de ander totaal het tegenovergestelde.

martijn.dutch

Senior Member
Mij is ook duidelijk gemaakt dat er Geen video out is. Heeft iemand interesse in twee schermpjes? Kan ook gewoon via sd afspelen en games op spelen. Met mooie beugels waarbij je de draden kunt wegwerken. Die van ons zijn nu uiteindelijk al gewend aan geen tv..

Bovenaan Onderaan