Kleine update!
Na aanschaf van de auto in Augustus 2019 altijd al opzoek geweest naar de 17" spider wielen. En toevallig kwam een bekende ze tegen op facebook en maar gelijk gekocht
...
Zijn wel in erg slechte staat dus even sparen voor naar de coater te brengen en gelijk 4 nieuwe rubbers eromheen!
Ze lagen in Joure en dat is een kleine 2 uur rijden voor me maar gelukkig wilde een vriend van me ze wel ophalen en liggen ze nu bij hem in de garage... Niet bepaald dichterbij maar wel veilig voor mij en gezien er geen haast mee is een keer een dagje ervoor uit trekken en ze ophalen
.
Hierbij de foto's (kunnen als schokkend ervaren worden
)
Zo zouden ze eigenlijk een beetje moeten worden!
Het is een set van 5 velgen dus even kijken welke het beste zijn en dan 4 velgen opknappen en 1 voor reserve!.
En zo zou hij er ongeveer bij komen te staan hoop ik!
Op deze foto zie je ook dat tussen de ramen de zwarte wrap die er af fabriek op zit afgehaald is. Vind het er erg gaaf uit zien en omdat ze bij mij erg lelijk aan het worden zijn ook maar een caramel schijf besteld en straks als het weer lekker weer is een poging wagen om het eraf te halen!
Tevens nog 4 dopjes besteld voor de paravaan en 2 op de ruitenwisser moeren.. Ontbreken al sinds ik de skoda heb maar elke keer vergat ik ze te bestellen.
Vandaag er even indrukken!
Ook nog een veerpootbrug gescoord alleen nog niet gemonteerd en geen foto van
...
Dat was het wel weer een beetje!