Octavia 2 Laurin & Klement

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LangeNeef</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mickie</font><hr />

Ziet er erg goed uit, vooral de kleur van de stoelen vind ik erg mooi.

[/ QUOTE ]

Ik ben blij dat we het ook eens oneens zijn, Mickie. Ik vind de kleur stoelen echt afschuwelijk lelijk. Lichtgrijs.....pfffff
1884.gif

[/ QUOTE ]

Hahahaha dat is ook voor het eerst, begon al een beetje eng te worden
473.gif

Ik denk dat ik maar eens naar de dealer ga om een proefrit los te peuteren... Kan ik de nieuwe gelijk vergelijken met mijn 'oude' L&amp;K. Ik ben dan vooral benieuwd naar het 2.0
crazy.gif
blok onder de kap. Ik vind het karakter van een turbo nu eenmaal heerlijk en die is in de nieuwe L&amp;K niet verkrijgbaar.

sitechris

Donateur
hmmm, ben over het interieur van beide auto's niet echt te spreken. Ben best een hout-fan, maar het hout in de Superb is niet helemaal mijn smaak. En de pianolak motiefjes in de Octavia vind ik niet helemaal bij de auto passen. En het is jammer dat alleen de bekleding licht is en het dash verder donker is. Dat is bij de Elegance nu beter vind ik.

elcocheSKODA

Actief lid
Is natuurlijk niet verkeerd zo'n luxe uitvoering, maar vraag me af of er een grote markt voor is.

De meerprijs voor dit uitgebreide L&amp;K-pakket ten opzichte van de Octavia Elegance-uitvoering bedraagt
€ 5.500,00 voor de Hatchback en € 5.600,00 voor de Combi.. De Octavia L&amp;K biedt keuze uit twee motoren: de 2.0 FSI 110 kW-benzinemotor en de 2.0 TDi 103 kW-dieselmotor.

Dit houdt dus in dat de 2.0 FSI hatchback € 32780 gaat kosten , mijn keus zou dan zijn de RS 2.0 TFSI voor € 32780.

Maar voor ieder wat wils, nietwaar.

who cares, domme instapverlichting, alsof dat zo belangrijk is, dan toch liever xenon of verwarmde zetels hoor...

japiejo5

Actief lid
Ik heb www.nu.nl (afd. Auto 8Dec.) gelezen.

Moet ik nu balen dat ik de BE besteld heb of wat,...?

Alleen de 17" vond ik erg mooi,..maar wat zijn de voor -en nadelen vergeleken met de Business Edition van de O2

Bovenaan Onderaan