Octavia 2 RS met 19" foto's ?

richyk

Actief lid
Re: Octavia 2 RS met 19\" foto\'s ?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Remc0</font><hr />

Ik denk zelf dat ik maar ga voor de 18" en dan misschien de auto wat lager laat zetten.

[/ QUOTE ]

@Remc0, zo heb ik het ook gedaan ! Ook ik ben volop bezig geweest met andere wielen maar heb uiteindelijk gekozen voor RS-velgen in 18 inch i.c.m. verlaging...

Dutch4x4

Senior Member

Gaat niet lukken, want Richy heeft 'm nog niet...

Hoe ga je 'm trouwens verlagen, Rich?

richyk

Actief lid

Op een simpele manier Dutch, af-fabriek is de RS al 15mm verlaagd en hij gaat nog eens 20mm naar beneden met Apex veren. Heb nog even aan Biltstein set gedacht en proefgereden in de Leon van Van der Velden (Biltstein en 19 inch) maar dan gaat het wel heel erg op een kart lijken /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch4x4

Senior Member

Ah juist, da's vrij simpel ja. Dus gewoon andere veren van 35mm.

Heb je in plaats van Billies ook nog een KW-schroefset overwogen? Dan is-ie in hoogte verstelbaar voor dezelfde prijs als vaste Bilsteins plus veren. (Had ik achteraf ook moeten doen.)

richyk

Actief lid

Neuh, wordt me allemaal te stug. Of liever gezegd wordt m'n vrouw te stug /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch4x4

Senior Member

KW is ook in demping instelbaar, hoor. /forum/images/graemlins/grin.gif

En ik zeg 't maar weer: wat is dat toch met vrouwen die zeiken over te stugge onderstellen? Zij hebben toch die zachte billen, wij niet! /forum/images/graemlins/yeah.gif

LenK

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

wat is dat toch met vrouwen die zeiken over te stugge onderstellen? Zij hebben toch die zachte billen, wij niet! /forum/images/graemlins/yeah.gif

[/ QUOTE ]
Als je auto harder schudt dan schudt er bij vrouwen meer méé, dat kan zo confronterend zijn. /forum/images/graemlins/shocked.gif

Remc0

Nieuw lid

Gisteren toch maar de RS besteld met 18".
Ik ga hem eerst inrijden, en daarna kijk ik nog wel een keer of ik de auto ga verlagen.
Als ik nu vanuit de Subaru de Skoda in stap is het verschil nog te groot om te kunnen beslissen. Eerst maar even wennen aan de RS
De Subaru is natuurlijk zo stug en niet verend als het maar kan.
Voordeel is wel dat je ontzettend hard door de bocht kan /forum/images/graemlins/rockon.gif
Denk niet dat ik dat ga redden met de RS.
Maar goed, we hebben de ruimte van de RS nodig....

En wat betreft vrouwen die klagen...
Doen ze maar even. Die van mij ook.
WRX was te stug, te zenuwachtig etc...
Na 3 jaar is ze het gewend /forum/images/graemlins/smile.gif
Nu had ze in de RS gereden, en vond ze hem maar een beetje lauw.....
Zodra de inrijd periode over is eerst maar eens de uitlaat veranderen. Met een turbo motor is dat een wereld van verschil.
Daarna wellicht toch naar JD engineering.

Bovenaan Onderaan