Hallo, ik heb sinds enkele maanden de indruk dat ofwel de tweeter ofwel de grote speaker (woofer?) in de deur van de passagier rechts vooraan nogal schril klinkt. En zeker als het volume iets hoger gaat (ik spreek dan over volume 14 - en 't gaat tot 30) hoor je duidelijk dat het
schettert.
Misschien heeft dit wat te maken met de misschien niet optimale geluidskwaliteit van bepaalde liedjes, maar vroeger viel me dit toch niet zo op. Als ik dan snel het volume hoger en lager draai, komt er ook al eens wat gekraak uit die rechterbox.
Zou iemand me kunnen vertellen wat het probleem is, aub?
BTW, ik heb dus ook dat origineel Swingradiootje met de 8luidsprekers (met achterin "compo's" :wink
.
Ikzelf ben helemaal geen kenner op vlak van Hi-Fi maar vond dat deze radio indien aangesloten op de Ipod, helemaal geen verkeerde sound produceerde! Ook met de bassen was ik heel tevreden.
Het is wel zo dat indien je op de snelweg rijdt, er vrij veel rolgeluiden en dergelijke zijn waardoor je het volume wat moet omhoog schroeven. En dan kan inderdaad het geluid al eens vervormen.