Octavia 2015

D

Deleted member 12693

Onzin.

Zijn gewoon wat kleine wijzigen. Denk aan een model van het stuur, L&K, wat opties meer of minder op de uitvoeringen.

Ik denk dat laagvlieger bedoeld dat er in het jaar 2015 of 2016 een facelift komt. Wat wel zou kunnen, meestal komt er bij een model na 2 of 3 jaar wel een facelift waardoor het model in z'n totaliteit 5 jaar mee kan.

Antera

Donateur
Ik denk ook niet dat ze zo snel al met een FL gaan gooien. Maar wie weet ben wel benieuwd wat ze dan zonodig al zo snel wilde wijzigen

D

Deleted member 12693

Iemand al meer info over de eventuele aanpassingen?

Jedewe

Forumguru
Ik zou eerst mijn orders maar eens uitleveren voordat ik ook maar iets wijzig aan me product;)

D

Deleted member 12693

Maar het ging toch nog niet over een FL, maar alleen kleine aanpassingen?

Canon-Eye

Forumguru
Ik zou eerst mijn orders maar eens uitleveren voordat ik ook maar iets wijzig aan me product
Nou nee hoor, met aanpassingen om allerlei probleempjes op te lossen hoeven ze echt niet te wachten - zulke modificaties kunnen ze beter zo snel mogelijk doorvoeren.
Voor een lijstje kunnen ze o.a. terecht in het topic Kinderziektes_Octavia III, en er was meen ik ook nog iets aan de hand met de brandstofvoorraad-indicatie-omrekening-naar-actieradius, als ik me niet sterk vergis...

Jedewe

Forumguru
Die aanpassingen snap ik jah, maar als we over uitbreidingen en of een faceliftje gaan praten niet.

Antera

Donateur
Tja aanpassingen worden langzaam door gevoerd misschien maar vaak pas echt bij een facelift. Of ze moeten een terug roep actie gaan doen voor de eerder afgeleverde modellen

hberg

Actief lid
Nee gewoon 16" maar met een andere look. Weet niet of je nu keuze krijgt tussen twee standaard sets of dat deze de oude vervangt.

Bovenaan Onderaan