Slider
Forumguru
Ik kijk meestal hier voor referentie, al klopt dit ook niet volledig: LINKIk had verwacht als je het BLK kanaal (wat oranje is) een functie dagrijverlichting mee zou geven, dat het dan zou werken. Maar dat verwacht ik nu niet, omdat alles op niet actief staat.
Want hier zijn bij de O3 FL leuchte 0 t/m 3 niet eens genoemt. Bij de VFL wel.
Toch heeft mijn O3 FL ze wel in gebruik en staan ingesteld zoals bij de VFL in die lijst en je zou verwachten:
- ENG116936-ENG115876-Leuchte 0 BLK VL B36-Lichtfunktion A 0,Blinken links Hellphase ,16
Dan zou je die van functie A naar bv functie C moeten zetten. En op A DRL functie zetten. Aangezien C hoger is dan A, zal je knipper blijven werken boven DRL.
Maar ik heb een halogeen koplamp en dus de losse knipperlichten. Ik heb geen export van een full led koplamp om na te kijken. Je zou verwachten dat er ergens een kanaal moet zijn die dezelfde functie Blinken links Hellphase heeft gekregen.
Tenzij de elektonica van die full leds heel anders werkt (wat best kan vanwege DRL en knipper in 1) en dus zijn eigen plan trekt. Dat daarom je kanalen op not active staan.
Maar anders een volledige uitdraai van alle adoptations en zoek daarin naar een dergelijke functie bij alle leuchte kanalen