Ik dacht dat die bij de RS TSI wel allebei werkten. Enkel bij de TDI was er een fake bij. Of vergis ik mij?Nu hopen dat die rechter uitlaat ook aangesloten is en niet alleen een dummy is.
Anders kunnen ze beter die bumper anders ontwerpen met 1 sierstuk.
Dat is helemaal juist. Benzine rijden en ze ronken alle tweeIk dacht dat die bij de RS TSI wel allebei werkten. Enkel bij de TDI was er een fake bij. Of vergis ik mij?
De laatste modeljaren doet rechts niet mee door de WLTP perikelen. Helaas.Dat is helemaal juist. Benzine rijden en ze ronken alle twee
Dat wist ik niet. Mijne is van 2018 en heeft dat nog wel namelijk.De laatste modeljaren doet rechts niet mee door de WLTP perikelen. Helaas.
Startprijs in BE: vanaf 30.480 euro.......precies zoals ik verwacht had. Ook een Octavia wordt zo langzamerhand peperduur. .......
......Enkel de zakelijke rijders gaan nog in een nieuwe Skoda kunnen rijden want particulier zijn de prijzen de pan aan het uitswingen.....
Heeft uiteraard invloed maar niet zo hard als bij een privé aankoop. Een zakelijke rijder, dan wel in lease, betaalt maandelijks enkel het gebruik van de wagen nl leaseprijs is aankoopprijs - restwaarde + verzekering en dergelijke kosten.Dat is natuurlijk onzin, als de catalogus prijs omhoog gaat heeft dat ook invloed op de zakelijke rijder.
In BE 30K vanaf prijs voor een O4 combi en 29K vanaf prijs voor een Suberb Hatchback en 30K voor een Superb Combi, dat is toch krom.....?