Octavia Combi 1.6 MPI GasFX met vele extraatjes

Falcon

Donateur
Hallo Skodarijders,

Hierbij wil ik mij eens gaan voorstellen en mijn auto showen. Ten eerste ben ik ICT-er van beroep en ben ik woon en werkzaam in het noorden van Nederland.

Vanaf 5 juni ben ik in het bezit van een super auto en ik ben er dik en dik te vreden mee. Foto's zal ik gauw toevoegen!.

Skoda Octavia Combi Elegance 1.6 MPI in Island Green Metallic
GasFX installatie (1300 km op benzine en gas is ideaal voor vakantie naar Zweden of Tsjechië)
Sportpakket (Klein leerpakket, Sportstuur en sportstoelen)
16 inch Luna velgen
Automatisch dimmende buiten en binnenspiegels
Vaste trekhaak
Privacy Glass
Hulpverenset (ivm combi, gasfx en trekhaak..hierdoor raakte soms de drempels)

Pioneer AVICD3-BT radio http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20/241/AVIC-D3/index.html
2x Alpine hoofdsteun monitoren (super leuk voor de kleine!)
http://img.alibaba.com/photo/11663618/7_TFT_LCD_Head_Rest_Monitor.jpg

Nog op het wensenlijstje (ik blijf ICT-er :):

Een AppleTV voor het syncen van mijn films en muziek
Een UMTS kaart zodat een internetverbinding in de auto ook tot de mogelijkheden behoort. Via deze internetverbinding is het dan mogelijk om mijn digitale televisie van upc te zien in de auto. Dit is handig want bij UPC heb je een groot aanbod van kinderseries en films.

Binnenkort even foto's :)

higgy

Forumguru
Mooie bak feli alvast.
Bekruipt me wel de vraag: waarom geen Attractive Business Elegance met 1.6Mpi of GASfx.
Dan had je veel opties, incl. de fantastische Columbus, standaard gehad.

Falcon

Donateur
Mooie bak feli alvast.
Bekruipt me wel de vraag: waarom geen Attractive Business Elegance met 1.6Mpi of GASfx.
Dan had je veel opties, incl. de fantastische Columbus, standaard gehad.

Ik wou graag alles in 1. Deze Pioneer heeft DVD, Divx, AD2P Bluetooth (muziek afspelen draadloos vanaf je mobiel), Bluetooth Carkit, Navigatie en aansluit mogelijkheid van 2 hoofdsteunschermen.