Octavia Combi EL BSN 2011, weer een 'welke VCDS' vraag ....

Dat is een volgende stap. Ik heb stille hoop voor de 'Chinese Magic'
Ik zal dadelijk in ieder geval de lijst met gebruikers eens doorlopen om te kijken of forum leden uit regio Utrecht zijn met een kabel.

Rob

Forumguru
5x knipperen lukt ook als je binnen de 3x knipperen nog 1x het hendeltje beroerd. Doet ie er totally uit zichzelf nog 2 achteraan.. China niet voor nodig en kost helemaal niks!

Maar dit antwoord zit natuurlijk niemand op te wachten ;);)

Het is een oplossing maar niet direct de gewenste.
Maar aangezien ik niet wist dat het dat tot 5 aangevuld wordt, is het een welkom stukje kennis :)
thx!

• Leuk
Waarderingen: Rob

EdK

Forumguru
volgens mij kan een dealer met zijn apparatuur de knippers gewoon van 3 naar 5 zetten.
Net als dat je wegrijd en alle deuren in het slot vallen.

MRNX

Forumguru
volgens mij kan een dealer met zijn apparatuur de knippers gewoon van 3 naar 5 zetten.
Net als dat je wegrijd en alle deuren in het slot vallen.

VAGtechniek in Nuenen kan dat ook, en die zijn doorgaans een stuk minder duur dan de dealer. Ik zou eens bellen met de vraag wat er allemaal aangepast kan worden. Heb ze al eens gebeld en bijzonder goed te woord gestaan. Ik ga er binnenkort heen om de ormware van mijn Columbus te updaten, nieuwe navigatiekaarten te installeren en enkele aanpassingen te laten maken (bochtverlichting met mistlamp, anti carjacking locks,...)

@EdK Die optie is er vast maar bij de dealer hier is het allemaal moeilijk moeilijk....
Ik kan het bij de volgende beurt nog eens vragen maar dat duurt nog wel even.

@mkprs het gaat me wat ver om hier bijna 100 km voor te rijden.
Ik hou het nog maar even bij de optie van @Octavia 1.2TSI DSG :)

• Leuk
Waarderingen: Rob

MRNX

Forumguru
de ormware van mijn Columbus

:sterretjes: ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan.... (laten we het firmware noemen)

Ik moet ook een uurtje rijden, maar ik laat dan wel wat meer in één keer doen. @dietje Kan me voorstellen dat je het wat dichterbij zoekt.

Succes in ieder geval.

Wederom een reactie van http://www.obd2china.de/

Hello,
Dear customer,
This version of the cable is best run occasion is XP system
Maybe it does not support the 2011 version
I am sorry for your questions
We have Vag 12.12.2 English version
You can try
I can give you 10% discount
The coupon code is Coupon888
Thank you
Best regards

Ik heb weer reply gedaan dat ik de kabel gekocht had omdat er op de site stond:
AG 12.10.3 VCDS HEX USB Interface for VW/Audi is fully compatible with all VW, Audi, Seat and Skoda models through the current model year, including models using a direct CAN connection for diagnostics.
Ik heb gevraagd om een replacement cable en ik zal het verschil bij betalen (4 euro)

Ben wederom benieuwd naar de reactie :)

EdK

Forumguru
Wat ben ik blij dat de babi pangang spek gewoon bij de chinees op de hoek gehaald kan worden.
Uiteindelijk een zooi gezeur met het verre china vanwege die kabel en dan is het straks nog afwachten of hij werkt en geen schade aanbrengt

Ik maak er wel een beetje een sport van om te kijken hoever ik kan gaan:pieker:
Ze willen me een nieuwe kabel sturen al is het nou een beetje onduidelijk of ik nou de 12.10.03 krijg of de 12.12.02

5x knipperen lukt ook als je binnen de 3x knipperen nog 1x het hendeltje beroerd. Doet ie er totally uit zichzelf nog 2 achteraan.. China niet voor nodig en kost helemaal niks!

Maar dit antwoord zit natuurlijk niemand op te wachten ;);)

ter info: Ik heb het geprobeerd maar deze optie werkt bij mij niet....

Bovenaan Onderaan