Octavia II 2.0 TDI 140PK

Kensel

Forumguru
Die komt voor mij waarschijnlijk volgend jaar zeiden ze.. Net als distributieriem enzo... blegh..
Maar dat scheelt wel inderdaad, alleen remvloeistof erbij..

Maar ben hierna wel weer van een hoop dingen af voorlopig haha

Kensel

Forumguru
Ja inderdaad @ertromp
Maar hierna inderdaad weer tijdje kostenloos verder..

Op zich had ik wel rekening met kosten gehouden, aangezien ik denk ik volgende week de 300000 km aantik..
Maar had niet verwacht dat het dusdanig veel was, maar goed.. Dit gaat allemaal voorlopig niet meer kapot :D

Kensel

Forumguru
Afgelopen week gelukkig de auto weer op mogen halen.
Uiteindelijke reparatiepunten:

* Vervangen van buitenste ashoezen aan vooras (eigen kosten)
* Vervangen van fuseekogel (eigen kosten)

Bij deze reparaties waren er bij de garage bij de proefrit dingen fout gegaan waardoor de volgende punten erbij kwamen:

* Vervangen homokineet (kosten van garage)
* Vervangen fuseekogel (kosten garage - blijkbaar twee keer kapot ofzo)

De uiteindelijke factuur van de garage krijg ik nog toegestuurd. Ben benieuwd.

Verder kwam de xenonverlichting niet door de keuring (afstervende lamp) welke ik zelf achteraf heb vervangen. De xenon-kit hadden ze eruit gehaald en vervangen door halogeenlampen. Aangezien ik wel de koplampen met lenstechniek erin heb, wilde ik toch de xenon terug, vandaar de keuze tot het vervangen van de xenonlampen (totaal € 35,-)

Gelukkig is nu alles weer achter de rug en kan ik er voorlopig weer tegenaan waarbij ik gisteren de magische 3-ton grens ben gepasseerd (waarvan ruim de helft er zelf opgezet).

11377259_1144143712277786_5469804826514019229_n.jpg

CDK

Forumguru
@Kensel, dat is een respectabele kilometerstand voor je pompverstuiver :jaja: Nog veel veilige, voordelige en plezierige kilometers toegewenst!

Bovenaan Onderaan